annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail

Topic gestart op: 26-02-20 21h28

Antwoorden: 13 antwoorden

K_S
Veteraan verkenner

Visual voicemail

OPGELOST

Heel raar maar al een goede 2 maand visual voicemail geïnstalleerd en deze staat nog altijd niet actief voor mijn badges in de app... iemand bog hetzelfde probleem? Of een ideetje hoe dit in orde kan komen?

 

Fijne avond nog 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@K_S  dat is normaal. Je zal ff geduld moeten  hebben voor je deze actief ziet maar het komt wel in orde. Je kan ook eventueel via FB een bericht sturen via messenger ( geen account noodzakelijk nodig ). Eventueel kan het ook via twitter.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@K_S  dat is normaal. Je zal ff geduld moeten  hebben voor je deze actief ziet maar het komt wel in orde. Je kan ook eventueel via FB een bericht sturen via messenger ( geen account noodzakelijk nodig ). Eventueel kan het ook via twitter.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


T-dog
Gewaardeerd verkenner

Even nog wat concretere info. Dit proces kan tot 3 maand duren na de aanvraag/installatie van visual voicemail.

Indien je na 3 maanden dus nog steeds geen badge voor visual voicemail hebt ontvangen, kan je de helpdesk hiervoor best eens contacteren. Voor die termijn heeft dat dan ook geen enkele zin.

Groetjes!

patrick2
Wijze
Wijze

@T-dog  waar haal jij de informatie vandaan dat je een badge pas na drie maanden krijgt ? Dat weten wij zelfs de sjamanen niet eens, omdat niemand binnen Orange dit zegt aan ons. Dan ben ik benieuwd naar jou uitleg hoe je daar aan komt die informatie. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


T-dog
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick2,

Eind augustus toen ik zelf Orange heb gevraagd waar mijn badge bleef. Speciaal voor jou ben ik het gesprek (twitter DM) gaan opzoeken. Omwille van privacy redenen heb ik mijn naam en die van de Orange social media medewerker wel even weggehaald. Zie screenshot in bijlage.`

Ik heb trouwens nergens gezegd dat een klant de badge pas krijgt NA 3 maanden. Ik zeg dat men mij heeft gezegd dat het TOT 3 maanden kan duren 😉

alsjeblieft!

patrick2
Wijze
Wijze

@T-dog  heel goed dat je de persoonlijke info hebt weg gehaald 🙂 

Maar dat is inderdaad een duidelijk antwoord , iets wat zelfs wij niet eens wisten en zitten al heel lang hier op Tribe als actieve leden. 

Maar dan weten wij dat dus nu ook en goed dat je deze informatie met ons meedeelt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen