annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BLIJF ERVAN WEG !!!!!!!!

Topic gestart op: 01-08-23 15h42

Antwoorden: 12 antwoorden

1974katten
Aspirant verkenner

BLIJF ERVAN WEG !!!!!!!!

OPGELOST

BLIJF AUB WEG VAN ORANGE!!!!!!! Ze blijven maar facturen sturen terwijl ik er al weg ben vanaf april 2023. Klantendienst trekt op niks en komen af met verschillende smoesjes waarom ze dit doen. Ze willen niks bevestigen per mail. Ik ga klacht indienen bij de ombudsdienst want dit bedrijf is puur geldklopperij!!!!!!

Grootste fout ooit om bij Orange geweest te zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Dakota
Gewaardeerd verkenner

Wel @1974katten

dan moet je bij elke provider weg blijven, wand overal is wel iets, mesh wifi niet aangekomen in magazijn orange antwerpen maar in brussel foutje van Bpost kreeg ik ook extra factuur voor, na 3 x opgelost, hangt er ook van af hoe je reageerd aan de telefoon en/of mail, messenger.

en wie je aan de telefoon of messenger hebt aan de telefoon als ze het niet begrijpen, vraag hogere instantie of de afdeling die er meer van weet, zo niet hang op en bel terug je krijgt een andere persoon aan de telefoon, het nr is gratis van orange en blijf ten alle tijden beleeft zo krijg je meer gedaan, ik heb dat ook is gedaan voor mijn schoonbroer ik belde en dat was voor proximus en opla was opgelost, maar mijn schoonbroer kreeg het niet in orde omdat het op de verkeerde manier aanpakte, met telenet is dat juist het zelfde het hand er gewoon van af welke persoon het afhandeld op de helpdesk.

dat ligt niet altijd aan het bedrijf zelf maar het onderligende, en elk bedrijf wil geld ook vb.gas water stroom enz.

en klant is koning maar blijf ten alle tijden kalm en beleeft je kan klagen op een beleefde manier ook.

ga maar naar telenet of proximus enz het gebeurd bij elke provider, kan vervelend zijn maar gedult word beloond

groeten iedereen

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Dakota
Gewaardeerd verkenner

Wel @1974katten

dan moet je bij elke provider weg blijven, wand overal is wel iets, mesh wifi niet aangekomen in magazijn orange antwerpen maar in brussel foutje van Bpost kreeg ik ook extra factuur voor, na 3 x opgelost, hangt er ook van af hoe je reageerd aan de telefoon en/of mail, messenger.

en wie je aan de telefoon of messenger hebt aan de telefoon als ze het niet begrijpen, vraag hogere instantie of de afdeling die er meer van weet, zo niet hang op en bel terug je krijgt een andere persoon aan de telefoon, het nr is gratis van orange en blijf ten alle tijden beleeft zo krijg je meer gedaan, ik heb dat ook is gedaan voor mijn schoonbroer ik belde en dat was voor proximus en opla was opgelost, maar mijn schoonbroer kreeg het niet in orde omdat het op de verkeerde manier aanpakte, met telenet is dat juist het zelfde het hand er gewoon van af welke persoon het afhandeld op de helpdesk.

dat ligt niet altijd aan het bedrijf zelf maar het onderligende, en elk bedrijf wil geld ook vb.gas water stroom enz.

en klant is koning maar blijf ten alle tijden kalm en beleeft je kan klagen op een beleefde manier ook.

ga maar naar telenet of proximus enz het gebeurd bij elke provider, kan vervelend zijn maar gedult word beloond

groeten iedereen

 

 

vervloetelke
Ervaren verkenner

heel goed geantwoord @Dakota.

wij zijn al 2 jaar met gsm bij orange en zelden problemen. nu enkele dagen met tv en internet ook bij orange en geen klachten. 

telenet hun prijzen zijn ook serieus omhoog aan het gaan. 

bij orange vind ik de klantedienst toch veel vriendelijker dan bij proximus of telenet hoor.

Gregory
Wijze
Wijze

Heel goed antwoord @Dakota 

Helen1
Ervaren genezer

@1974katten 

Ik begrijp dat dit niet fijn noch correct aan voeldt.

Er zijn mogelijke wegen die je kunt nemen om de verbintenis stop te zetten.

Ik sta bvb onder bewindvoering dus willen of niet, als ik zeg dat het contract stopt en ze blijven aanrekenen dan komt de vrederechter ertussen en brengt die Orange voor de rechtbank. Zo was het met Samsung opgelost in 1-2-3

Of ze krijgen een sanctie.

Maar ik sta daadwetkelijk onder bewindvoering.

Ik heb je een berichtje gestuurd met wat uitleg hieromtrent. Mss helpt dit? 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@1974katten goedemiddag,

ik wil je proficiat wensen, met je geschreeuw binnen deze groep.

Als ze facturen sturen dan zal de eerste fout toch bij de schrijver van dit verhaal liggen.

Als je tegen die mensen zo doet zoals hier kan ik goed geloven dat ze jou niet helpen.

Succes ermee.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen