annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy switch niet volledig

Topic gestart op: 21-02-20 15h30

Antwoorden: 6 antwoorden

Shoton
Aspirant verkenner

Easy switch niet volledig

Hi,

Ik ben in okterber overgestapt naar Orange heb hierbij beroep gedaan op de Easy Switch. Deze wordt uitgelegd als zijnde "opzegging van het abonnement bij vorige operator".

Blijkt achteraf dat dit niet opzegging is van het abonnement maar enkel van de diensten die Orange overneemt? Sorry  maar dan lijken de woorden toch heel slecht gekozen om easy switch uit te leggen. Blijkt ook nog eens dat ik absoluut niet de enige ben met dit probleem. Uiteindelijk blijft de vorige operator mij iets factureren die ik niet wens en raad aan om Orange de easy switch te verbeteren met terugkerende kracht om mijn facturen te annuleren. En Orange zegt daarop gewoon "dat kunnen wij niet doen, dat moet u zelf doen".

Dus klant is misleidt door de woorden van Orange, Orange kan/wil dit niet verhelpen ondanks de meerdere klachten en dan moet ik nog eens zelf mijn plan trekken EN betalen.

Probeer je dan een mail te sturen om een klacht neer te leggen, dan geraakt je niet op het contactformulier en klantendienst kan geen emailadres meegeven ... te zot voor woorden. Die bedragen zijn niet aan mij om te betalen.

Heeft iemand een contact of mailadres om een klacht neer te leggen? 

Screenshot_20200221-145837_Chrome.jpg

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Zipke
Veteraan verkenner

Typisch. Had het ook voor Scarlet weigerde . Dus resultaat.  Heb ik bij beiden 1 maand kúnnen betalen. Terwijl Orange Scarlet had verwijten dit MOETEN ZE FIXEN SNEL!!!!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Zipke  zolang de easy switch niet op punt zullen er problemen blijven. Vergeet ook niet dat moest je die gebruiken ook enkel je diensten worden opgezegd die bij de easy switch zijn doorgegeven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hi,

Ik ben in okterber overgestapt naar Orange heb hierbij beroep gedaan op de Easy Switch. Deze wordt uitgelegd als zijnde "opzegging van het abonnement bij vorige operator".

Blijkt achteraf dat dit niet opzegging is van het abonnement maar enkel van de diensten die Orange overneemt? Sorry  maar dan lijken de woorden toch heel slecht gekozen om easy switch uit te leggen. Blijkt ook nog eens dat ik absoluut niet de enige ben met dit probleem. Uiteindelijk blijft de vorige operator mij iets factureren die ik niet wens en raad aan om Orange de easy switch te verbeteren met terugkerende kracht om mijn facturen te annuleren. En Orange zegt daarop gewoon "dat kunnen wij niet doen, dat moet u zelf doen".

Dus klant is misleidt door de woorden van Orange, Orange kan/wil dit niet verhelpen ondanks de meerdere klachten en dan moet ik nog eens zelf mijn plan trekken EN betalen.

Probeer je dan een mail te sturen om een klacht neer te leggen, dan geraakt je niet op het contactformulier en klantendienst kan geen emailadres meegeven ... te zot voor woorden. Die bedragen zijn niet aan mij om te betalen.

Heeft iemand een contact of mailadres om een klacht neer te leggen? 

Screenshot_20200221-145837_Chrome.jpg

Ugh @Shoton,

Met easy switch is het inderdaad nodig dat alles duidelijk wordt gecommuniceerd door beide partijen, anders komen er slechte verrassingen :s

Neem zeker contact op met je oude provider om je opzeg te bevestigen. 

Totem's zonnegroeten,

Totem

 

0 pluimen
Zipke
Veteraan verkenner

Als je niet berichten krijgt van oude operators en de nieuwe ,op gsm en email .scheelt er iets . Noem krijg je eerst van dr oude operator een mail waarin ze vragen of u de switch hebt aangegeven. Zo ja op de link niet te antwoorden.  Dan 2 dagen of 1 dag voor de switch krijg je berichtje dat ze u gaan afsluiten, en de nieuwe operator stuurt dan ook dat je de kaart mag uithalen en binen 24h actief bent . Als je dat niet krijgt van beiden bevestigt. Klopt er iets niet .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen