Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-23 12h45
Antwoorden: 11 antwoorden
Ik heb al enkele keren gebeld in verband een foutmelding in de klantenzone voor het verbruik van m'n vast internet volume. Echter wil m'n hier geen ticket maken en halen ze GDPR boven.
Echter ben ik hier niet mee akkoord. De regels voor telecom schrijven voor dat je altijd uw verbruik zou moeten kunnen raadplegen.
Is er nog een andere manier om dit in orde te krijgen?
het heeft nooit bij mij gewerkt 😞
Is altijd een pijnpunt geweest
Met de GDPR moeten ze niet afkomen - heeft er niks mee te zien - is toch intern
En je bent niet alleen
daarom dat ik me afvroeg of ik eventueel zelf een ticket kan maken.
Ik game vaak (heb een gamepass) en download vaak dus ik wil dit kort op de bal kunnen opvolgen.
Zou me daarover toch geen zorgen maken, @Proximulantis
Algemene voorwaarden geven 3 TB / maand
Het rechtmatig privégebruik in familiekring is vastgelegd op 3 TB over een periode van één maand