Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-02-20 22h30
Antwoorden: 4 antwoorden
Wij zijn twee weken geleden verhuisd, er is iemand van Orange langsgeweest en het zou twee weken later allemaal in orde moeten zijn met de verbinding ...
Ruim twee weken later is er nog steeds niets in orde... geen televisie of internet terwijl ik wel gewoon abonnementskosten betaal. Al ruim 6x naar Orange gebeld maar steeds hetzelfde antwoord dat ze er mee bezig zijn .. hebben jullie dit ook al gehad? Indien het volgende week niet in orde is vrees ik dat ik na 20jaar klant te zijn toch ga overstappen naar andere provider. Wat kan ik nog doen zodat ze me sneller verder helpen??
Wij zijn twee weken geleden verhuisd, er is iemand van Orange langsgeweest en het zou twee weken later allemaal in orde moeten zijn met de verbinding ...
Ruim twee weken later is er nog steeds niets in orde... geen televisie of internet terwijl ik wel gewoon abonnementskosten betaal. Al ruim 6x naar Orange gebeld maar steeds hetzelfde antwoord dat ze er mee bezig zijn .. hebben jullie dit ook al gehad? Indien het volgende week niet in orde is vrees ik dat ik na 20jaar klant te zijn toch ga overstappen naar andere provider. Wat kan ik nog doen zodat ze me sneller verder helpen??
Hallo @maartenvdw1,
Hopelijk is het allemaal opgelost.
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@maartenvdw1 Er zijn verschillende opties die je kan toepassen:
1. De klantendienst is weleens een ramp. Orange hangt teveel van Telenet af en dat geeft soms problemen, waar de klant te vaak de dupe is. Bel vandaag nog eens naar Orange (5000) om eens te horen hoe de stand van zaken is. Hopelijk hebben ze dingen in de computer gezet. Geef zeker nog eens je klantennummer door, als je die hebt.
2. Als je nog wat geduld hebt, geef het dan nog een week de tijd. Vraag of je een flybox (voor intenet) GRATIS kan gebruiken, tot dat ALLES is AANGESLOTEN. Laat alles op papier zetten (contract), zodat je zeker bent dat het gratis is en je er extra NIET voor betalen. Noteer zelf ook dingen op papier.
3. Als er niks veranderd is en je hebt echt genoeg, gewoon radicaal zijn en direct veranderen van provider. Ga ook eens informeren naar de anderen.
Succes ermee
@maartenvdw1 ik vrees dat je geduld zal moeten hebben voor het in orde is. Ik weet niet juist wat er is maar het kan verschillende oorzaken hebben. Is er signaal van Telenet uit op de kabel , zo nee zal er een ticket moeten gaan naar Telenet om dit in orde te brenegn. Is de activering bij Orange een probleem zullen hun dat moeten oplossen. Kan ook totaal iets anders zijn wat een technisch probleem veroorzaakt bij Orange. Op aanraden wat @Cdt24801 zegt zeker doen de klantendienst warm houden. Hopelijk is het wel snel opgelost.
Blijven aandringen bij de klantendienst, niet gerust laten. En een compensatie eisen voor de periode dat je wel betaald hebt maar niets gekregen.