annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhuis nog niet in orde

Topic gestart op: 07-02-20 22h30

Antwoorden: 4 antwoorden

maartenvdw1
Aspirant verkenner

Verhuis nog niet in orde

Wij zijn twee weken geleden verhuisd, er is iemand van Orange langsgeweest en het zou twee weken later allemaal in orde moeten zijn met de verbinding ... 

Ruim twee weken later is er nog steeds niets in orde... geen televisie of internet terwijl ik wel gewoon abonnementskosten betaal. Al ruim 6x naar Orange gebeld maar steeds hetzelfde antwoord dat ze er mee bezig zijn .. hebben jullie dit ook al gehad? Indien het volgende week niet in orde is vrees ik dat ik na 20jaar klant te zijn toch ga overstappen naar andere provider. Wat kan ik nog doen zodat ze me sneller verder helpen??

 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
NelsonM
Orange-werknemer

Wij zijn twee weken geleden verhuisd, er is iemand van Orange langsgeweest en het zou twee weken later allemaal in orde moeten zijn met de verbinding ... 

Ruim twee weken later is er nog steeds niets in orde... geen televisie of internet terwijl ik wel gewoon abonnementskosten betaal. Al ruim 6x naar Orange gebeld maar steeds hetzelfde antwoord dat ze er mee bezig zijn .. hebben jullie dit ook al gehad? Indien het volgende week niet in orde is vrees ik dat ik na 20jaar klant te zijn toch ga overstappen naar andere provider. Wat kan ik nog doen zodat ze me sneller verder helpen??

Hallo @maartenvdw1,

Hopelijk is het allemaal opgelost.
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

Surfer
Ervaren genezer

@maartenvdw1 Er zijn verschillende opties die je kan toepassen:

1. De klantendienst is weleens een ramp. Orange hangt teveel van Telenet af en dat geeft soms problemen, waar de klant te vaak de dupe is. Bel vandaag nog eens naar Orange (5000) om eens te horen hoe de stand van zaken is. Hopelijk hebben ze dingen in de computer gezet. Geef zeker nog eens je klantennummer door, als je die hebt.

2. Als je nog wat geduld hebt, geef het dan nog een week de tijd. Vraag of je een flybox (voor intenet) GRATIS kan gebruiken, tot dat ALLES is AANGESLOTEN. Laat alles op papier zetten (contract), zodat je zeker bent dat het gratis is en je er extra NIET voor betalen. Noteer zelf ook dingen op papier.

3. Als er niks veranderd is en je hebt echt genoeg, gewoon radicaal zijn en direct veranderen van provider. Ga ook eens informeren naar de anderen.

Succes ermee

 

patrick2
Wijze
Wijze

@maartenvdw1  ik vrees dat je geduld zal moeten hebben voor het in orde is. Ik weet niet juist wat er is maar het kan verschillende oorzaken hebben. Is er signaal van Telenet uit op de kabel , zo nee zal er een ticket moeten gaan naar Telenet om dit in orde te brenegn. Is de activering bij Orange een probleem zullen hun dat moeten oplossen. Kan ook totaal iets anders zijn wat een technisch probleem veroorzaakt bij Orange. Op aanraden wat @Cdt24801  zegt zeker doen de klantendienst warm houden. Hopelijk is het wel snel opgelost.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@maartenvdw1 

Blijven aandringen bij de klantendienst, niet gerust laten. En een compensatie eisen voor de periode dat je wel betaald hebt maar niets gekregen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen