annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer aanvraag doen voor internet & TV ?

Topic gestart op: 03-10-18 13h07

Antwoorden: 14 antwoorden

rude
Aspirant verkenner

Wanneer aanvraag doen voor internet & TV ?

OPGELOST

Hallo,
Mijn appartement wordt volgende week opgeleverd en ik zou bij orange willen aansluiten om de diensten van internet en tv te willen gebruiken.
Ik lees hier dat er blijkbaar lange wachttijden zijn om dit te verkrijgen, en mijn vraag is wanneer ik dan de aanvraag moet indienen om tegen minstens eind november zeker internet en tv ter beschikking te hebben.

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@rude aangezien Orange afhankelijk is van Telenet voor de kabel aansluiting zou ik zo snel als u tijd heeft deze aanvraag doen. Orange zal een ticket aanmaken naar Telenet en die volgen dat op . De wachttijd kan een maad duren maar ook twee maanden dat ligt aan Telenet wanneer deze langs komen. Dus liever gisteren dan vandaag is eigenlijk de boodschap.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
sbwtruong
Gewaardeerd verkenner

Beste @patrick2 

Wij gaan ook verhuizen maar ik zie niet waar ik de aanvraag hiervoor kan indienen. Kan je mij helpen aub? We wullen graag het abonnement voor gsm  internet en TV behouden. Het is een nieuwbouw in Mechelen die nu nog niet instapklaar is.

 

MVG,

Sandra

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/verhuis-love.

@sbwtruong  hierbij de link die u kan gebruiken. Er zit ook een online formulier bij waarin u alles kan door geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


sbwtruong
Gewaardeerd verkenner

Bedankt, maar ik zit al vast bij stap 1. Het is een nieuwbouwwoning en de kabels moeten allemaal nog getrokken worden. Hoe kan ik dan weten of ze al dan niet aftakkabels gaan gebruiken en gaan zij niet zelf de coax kabel plaatsen? @patrick2 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@sbwtruong  kabels trekken is iets wat een klant zelf zal  voorzien , bij elke provider is dat zo. Leg dus de kabels neer en de aansluitpunten in huis waar u dat wil. Vervolgens de afstand van de buiten aansluiting tot aan uw huis goed meten tot op de centimeter precies en tel er ongeveer een twee meter bij. Vervolgens legt u de kabels in een wachtbuis onder de grond 60 cm diep , kabels PE type dubbelwandig gebruiken. Afstand 0-30 meter PE6 en 30 tot 50 meter ook PE6 alles daar boven zijn weer apparte kabels. De metingen dienen wel recht te gebeuren dus geen schuine stukken meten. Dan zal Telenet ze moeten aansluiten buiten op de tap of de paddestoel. Moest u willen dat Telenet deze legt en aansluit zal dit een dure grap zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


sbwtruong
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 uhm... Die paddenstoel/tab waar je het over hebt, wordt deze geplaatst door de energieleverancier? Is dat niet levensgevaarlijk als we zomaar aan de externe buitenvoeding komen (dat heel ons huis van elektriciteit moet voorzien)? We zijn daar totaal leken in. Over al die kabels dat jij het hebt, weet ik echt niet waarover het gaat. Is er een tutorial of iets dergelijks?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen