annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bedroevende klantenservice

Topic gestart op: 14-07-22 16h48

Antwoorden: 4 antwoorden

HB1
Gewaardeerd verkenner

Bedroevende klantenservice

OPGELOST

Er is een factuur doorgestuurd die mi onterecht is (ik ben van klantnummer gewijzigd-professioneel).
Er is trouwens ook een creditnota voor bijna hetzelfde bedrag (0.35 euro verschil) doorgestuurd geweest.

Hiervoor heb ik de klantendienst meermaals gebeld, maar tevergeefs... ik krijg niemand aan de lijn. En na een minuut wordt je afgehaakt of kan je een boodschap inspreken. Verschillende keren een boodschap ingesproken... tevergeefs

Een paar orange winkels gebeld.... tevergeefs... ik krijg niemand aan de lijn...

En ondertussen krijg ik wel rappels, zelfs met dreiging om me af te sluiten. Er wordt niet gesproken van de creditnota. En dat na 20 jaar een loyale en goed betalende klant te zijn. 
Bedroevend in het kwadraat en ook frustrerend. Alsof er een muur staat tussen orange en de klant nadat je een aankoop hebt gedaan of iets gewijzigd hebt. Val ons nadien aub niet lastig is de boodschap die je op die manier krijgt. Dit is niet de manier om klanten te houden.

Ik heb ondertussen ook gemaild en via FB messenger een bericht gestuurd...
Ik wacht... nog altijd...
op een snelle oplossing...

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
HB1
Gewaardeerd verkenner

ondertussen contact gehad met iemand via Fb. Bedrag is direct terugbetaald… hoe moeilijk kan het zijn…

Wel jammer dat dit allemaal via fb moet gaan… sociale media…en je moet het dan ook maar weten…

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Van klantnr veranderd ?  Dan ben je twee verschillende klanten

De ene klant moet betalen terwijl de andere geld terug zal krijgen

Dus zou ik als ene klant betalen en kijken of de andere zijn geld zal terugkrijgen

HB1
Gewaardeerd verkenner

Eerst betalen en hopen dat de andere klant(nummer) zijn geld terug krijgt. Amai... 
Dat zou ik als zelfstandige eens moeten proberen zeggen...

De creditnota staat op het oude klantnummer dat trouwens niet meer bestaat. De onterechte factuur op het nieuwe klantnummer. Het oude klantnummer heeft ook niets teruggekregen (ook al 2 maanden geleden).

De factuur was trouwens onterecht, vandaar waarschijnlijk de creditnota.
Dit wil ik uitleggen maar op geen enkele manier kan ik dit ter sprake brengen. De fout zit bij orange en ze zijn niet bereikbaar. Enorm frustrerend...
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je betaalt je abonnement altijd een maand vooruit - reden waarom de eerste factuur altijd hoger is

Als je je abonnement overdraagt aan een derde ( = nieuw klantnummer) krijg je het vooruitbetaald bedrag terug.

De derde die overneemt ( = nieuw klantnummer) moet dit nu betalen.

Om het oud klantnr het bedrag terugbetaald te krijgen moet je contact opnemen met de 5000.

Oud en nieuw nummer zijn twee verschillende klanten.  That's how it works

Als je je abonnement overdraagt aan je buur, wil je ook je geld terug van Orange.  De buur moet dan zijn eerste factuur betalen aan Orange.  Alles gebeurt via Orange - je rekent niet direct af met je buur

Omdat het twee verschillende klanten zijn kan Orange niks transfereren van het ene nummer naar het andere

HB1
Gewaardeerd verkenner

ondertussen contact gehad met iemand via Fb. Bedrag is direct terugbetaald… hoe moeilijk kan het zijn…

Wel jammer dat dit allemaal via fb moet gaan… sociale media…en je moet het dan ook maar weten…

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen