Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-07-22 16h48
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Er is een factuur doorgestuurd die mi onterecht is (ik ben van klantnummer gewijzigd-professioneel).
Er is trouwens ook een creditnota voor bijna hetzelfde bedrag (0.35 euro verschil) doorgestuurd geweest.
Hiervoor heb ik de klantendienst meermaals gebeld, maar tevergeefs... ik krijg niemand aan de lijn. En na een minuut wordt je afgehaakt of kan je een boodschap inspreken. Verschillende keren een boodschap ingesproken... tevergeefs
Een paar orange winkels gebeld.... tevergeefs... ik krijg niemand aan de lijn...
En ondertussen krijg ik wel rappels, zelfs met dreiging om me af te sluiten. Er wordt niet gesproken van de creditnota. En dat na 20 jaar een loyale en goed betalende klant te zijn.
Bedroevend in het kwadraat en ook frustrerend. Alsof er een muur staat tussen orange en de klant nadat je een aankoop hebt gedaan of iets gewijzigd hebt. Val ons nadien aub niet lastig is de boodschap die je op die manier krijgt. Dit is niet de manier om klanten te houden.
Ik heb ondertussen ook gemaild en via FB messenger een bericht gestuurd...
Ik wacht... nog altijd...
op een snelle oplossing...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ondertussen contact gehad met iemand via Fb. Bedrag is direct terugbetaald… hoe moeilijk kan het zijn…
Wel jammer dat dit allemaal via fb moet gaan… sociale media…en je moet het dan ook maar weten…
Wat ingewikkeld allemaal. Sterkte!
ondertussen contact gehad met iemand via Fb. Bedrag is direct terugbetaald… hoe moeilijk kan het zijn…
Wel jammer dat dit allemaal via fb moet gaan… sociale media…en je moet het dan ook maar weten…