Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-07-19 11h55
Antwoorden: 4 antwoorden
Tracht nu al 2 dagen te betalen via de app en via de website maar steeds technische fout. Klantendienst gebeld maar in de menu structuur loop ik gewoon in een cirkel en krijg je niemand te pakken. Mss lukt het via hier nu? Of mag ik veronderstellen dat het gratis is ;)?
Ook bij mij problemen, sinds vorige maand kan ik niet meer via de app betalen, niet via payconiq en niet via bankkaart, geen enkele mogelijkheid werkt. Bij het selecteren komt een fout melding. Bijzonder irritant, intussen de app en telefoon al verschillende keren heropgestart.
Als Orange zou ik toch willen hebben dat dat de enige optie is die wel werkt aan die app.
Kan je een nieuw topic maken en weer plaatsen in de juiste rubriek ?
Op deze manier gaat niemand je probleem kunnen zien aangezien je antwoord op een post van twee jaar geleden.
@Gertdj350 wel vreemd dat er niemand aan de lijn komt bij de klantendienst. Er is wel een technische panne geweest misschien heeft het daar mee te maken. Heeft u al eens geprobeerd via facebook messenger een bericht te doen want daar hepen ze u ook verder. Mischien anders nog eens te proberen vandaag of morgen voor de betaling te doen.
Goedemorgen, gisteren zouden er vele werkzaamheden gebeuren.
Als je langs Google Play wil betalen, verwijder de app eens volledig en zet hem er eens opnieuw
op. Het kan helpen.
Succes.