Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-11-21 22h44
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, @Pablo11
Bellen vanuit het buitenland naar +32 4 95 95 95 00 (klantenservice vanuit het buitenland)
Men zal een coverage check doen (van het netwerk smijten en terug erop.
Dit kan enkel wanneer u met een buitenlands netwerk verbonden bent.
Groeten,
Tom
Orange Shop Gent Veldstraat
Beste, @Pablo11
Bellen vanuit het buitenland naar +32 4 95 95 95 00 (klantenservice vanuit het buitenland)
Men zal een coverage check doen (van het netwerk smijten en terug erop.
Dit kan enkel wanneer u met een buitenlands netwerk verbonden bent.
Groeten,
Tom
Orange Shop Gent Veldstraat
Heb je in uw settings niet toevallig data-roaming op "uit" staan? In dat geval is het heel logisch dat het in het buitenland niet werkt ...
Heb je al geprobeerd om eens in het buitenland je gsm in vliegtuigmodus te zetten en nadien deze terug af te zetten zodat deze opnieuw verbinding moet maken met de locale provider?
Onlangs was ik in Nederland en eens over de grens kreeg in het bewuste sms’je met info over tarieven in de EU. Echter kon ik niet meer op internet. Zag dat ik idd geen 4G had. Eens vliegtuigmodus af en op gezet en vanaf toen had ik 4G.
Dus ik zou dit eens proberen en zien wat dit geeft?
Is dit in 1 bepaald land of altijd waar ook in het buitenland?
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉