- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Buitensporig buiten bundel verbruik
Hi,
Ik wou hier even horen of er nog mensen zijn die een vrij hoog buitenbundel verbruik hebben? Ondanks een upgraden van mobiel internet van 5G en een verhoging van mijn abonnement na melding dat ik buitenbundel aan het verbruiken was, bleef het bedrag oplopen, maar NIETS van mobiele data werd in mindering gebracht van de aangekochte upgrades.
Ik weet al van minstens 2 andere abonnees die exact hetzelfde heeft meegemaakt en waarbij er duidelijk fouten op de factuur staan.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik ook
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo, ik heb ook een probleem met de factuur. €800 euro buiten bundel, maar binnen de bundel nog niets vebruikt volgens de app. Ook geen enkele sms ontvangen die zou zeggen dat ik mijn mobiele data limiet heb bereikt....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb niets anders gedaan dan anders. Misschien 1 dag naar Nederland, maar volgens de klantendienst gaat het over verbruik over verschillende dagen, ook voor die ene dag.
Ik heb hier zelf een onderwerp geopend: https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/Buitensporig-buiten-bundel-klopt-niet/m-p/108115
