Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-10-21 12h02
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw en daarom heb ik dus een domme fout gemaakt. Ik heb de optie domiciliëring maar nu toch mijn factuur betaalt. Wil dit zeggen dat het nu tweemaal van mijn rekening zal gaan, en ik dus best de klantendienst contacteer?
Alvast bedankt om te antwoorden!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze 'domme' fout kan iedereen overkomen hoor en zal geen probleem moeten vormen. Orange zal wel zien dat je dezelfde factuur , dezelfde mededeling en het zelfde bedrag betaald hebt. Dus de maand erachter komt er toch wel een creditnota om het teveel betaalde bedrag terug te storten.
Je kan altijd contact zoeken met de klantendienst , specifiek de facturatie dienst , en je situatie uitleggen wat er gebeurd is. Maar ik vermoed dat ze hetzelfde antwoord gaan geven als ik nu gedaan.
In sommige gevallen werkt die domiciliëring pas vanaf de tweede maand en moet je de eerste maand sowieso nog zelf handmatig betalen.
Maar zoals reeds gezegd hier wat hoger, zelfs wanneer je deze maand tweemaal zou betaald hebben komt dat allemaal weer goed.
Geen paniek dus 😉
Hartelijk dank voor het antwoord, ik zal er op rekenen dat een terugbetaling volgt!
Deze 'domme' fout kan iedereen overkomen hoor en zal geen probleem moeten vormen. Orange zal wel zien dat je dezelfde factuur , dezelfde mededeling en het zelfde bedrag betaald hebt. Dus de maand erachter komt er toch wel een creditnota om het teveel betaalde bedrag terug te storten.
Je kan altijd contact zoeken met de klantendienst , specifiek de facturatie dienst , en je situatie uitleggen wat er gebeurd is. Maar ik vermoed dat ze hetzelfde antwoord gaan geven als ik nu gedaan.