annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Domiciliering

Topic gestart op: 22-10-21 12h02

Antwoorden: 3 antwoorden

Victor1
Aspirant verkenner

Domiciliering

OPGELOST

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en daarom heb ik dus een domme fout gemaakt. Ik heb de optie domiciliëring maar nu toch mijn factuur betaalt. Wil dit zeggen dat het nu tweemaal van mijn rekening zal gaan, en ik dus best de klantendienst contacteer?

Alvast bedankt om te antwoorden!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Victor1  

Deze 'domme' fout kan iedereen overkomen hoor en zal geen probleem moeten vormen. Orange zal wel zien dat je dezelfde factuur , dezelfde mededeling en het zelfde bedrag betaald hebt. Dus de maand erachter komt er toch wel een creditnota om het teveel betaalde bedrag terug te storten. 

Je kan altijd contact zoeken met de klantendienst , specifiek de facturatie dienst , en je situatie uitleggen wat er gebeurd is. Maar ik vermoed dat ze hetzelfde antwoord gaan geven als ik nu gedaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Victor1 

In sommige gevallen werkt die domiciliëring pas vanaf de tweede maand en moet je de eerste maand sowieso nog zelf handmatig betalen.

Maar zoals reeds gezegd hier wat hoger, zelfs wanneer je deze maand tweemaal zou betaald hebben komt dat allemaal weer goed.

Geen paniek dus 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Victor1
Aspirant verkenner

Hartelijk dank voor het antwoord, ik zal er op rekenen dat een terugbetaling volgt!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Victor1  

Deze 'domme' fout kan iedereen overkomen hoor en zal geen probleem moeten vormen. Orange zal wel zien dat je dezelfde factuur , dezelfde mededeling en het zelfde bedrag betaald hebt. Dus de maand erachter komt er toch wel een creditnota om het teveel betaalde bedrag terug te storten. 

Je kan altijd contact zoeken met de klantendienst , specifiek de facturatie dienst , en je situatie uitleggen wat er gebeurd is. Maar ik vermoed dat ze hetzelfde antwoord gaan geven als ik nu gedaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen