annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur te veel aangerekend

Topic gestart op: 17-01-25 01h18

Antwoorden: 2 antwoorden

Emily21
Aspirant verkenner

Factuur te veel aangerekend

Hallo, 

Deze maand kreeg ik een factuur waarbij ze me 67.76 euro te veel hebben aangerekend. Ik koop vaker eens een boek op Google play.

Ik had een maand geleden 2 boeken proberen bestellen. 1 ervan heb ik ontvangen. Bij het 2 de boek wou Google play niet accepteren en deze aankopen zijn daar ook niet gebeurd door deze fout melding.

Dit is bevestigd door Google play klantendienst en ze hebben me alleen 1 boek aangerekend die ik ook kan terug vinden. De keren dat ik geprobeerd heb voor het 2 de boek te verkrijgen is door orange WEL AANGEREKEND €67,76.

Ondanks Google play klantendienst heeft nagevraagd en deze nooit zijn geautoriseerd als betaald maar juist zijn geannuleerd daar. Konden ze me niets anders zeggen dan terug naar orange te bellen.

Orange klantendienst kon me niet verder helpen met dit probleem en IK MOEST DE €67.76 DAN OOK BETALEN.

Ik ben al 5 jaar trouwe klant en heb nog nooit zo iets aan de hand gehad. Als klant voel ik me nu echt niet gehoord en zou ook niet weten waar ik hiermee nog terecht kan. 

Hopelijk hebben jullie meer informatie om me te helpen om de EXTRA kosten dan ook terug te krijgen.

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Pletse
Ervaren genezer

Hey @Emily21 ,

Dit is weer zo'n typisch gevalletje van verantwoordelijkheid doorschuiven. 
Mijn mening? Google is de schuldige...

Orange zal pas dingen aanrekenen als Google dit ook effectief aanvraagt bij Orange. Daar ligt volgens mij de fout. Als Google geen aanrekening had gestuurd naar Orange, dan had Orange dit ook niet aangerekend.
Orange is verplicht om de kost aan te rekenen, dus van hun kant zou ik niet direct een oplossing verwachten. Het is de schuldeiser, Google, die zal moeten zorgen dat jij je geld terug krijgt. 

Nogmaals, dit is mijn mening. Ik zou persoonlijk nog eens contact nemen met Google Pay om je geld terug te eisen. 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Emily21 goedemorgen,

dan is er ergens toch iets goed fout.

Je kan hier eens een vraag stellen: FB Messenger: https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Of ga eens een shop binnen die kunnen meer zien dan wij.

Als Orange het zou gezien hebben, krijg je dat wel terug

maar kan een factuurmaand duren.

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen