Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-12-19 12h38
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik heb een dringende vraag over mijn factuur. Ik heb het Cheetah-tarief van 30€ per maand, en moet plots 72,09€ betalen. Dit omdat ik getelefoneerd heb naar Capital One USA om bankproblemen op te lossen. Ik werd echter verteld door Capital One dat dit nummer gratis te bereiken was vanuit België.
Kan dit a.u.b worden rechtgezet? Alvast bedankt.
In bijlage een screenshot van het bewijs dat deze nummer gratis zou zijn.
Met vriendelijke groeten,
Charlotte
jammer genoeg is Orange niet snel in het beantwoorden van hun FB berichten.
Ik heb 27/11 een bericht gestuurd en het is zelfs nog niet eens gelezen ...
@Noepseke schreef:
jammer genoeg is Orange niet snel in het beantwoorden van hun FB berichten.
Ik heb 27/11 een bericht gestuurd en het is zelfs nog niet eens gelezen ...
Inderdaad, er moet momenteel toch iets aan de hand zijn bij Orange ... Het is nooit snel geweest, maar tegenwoortdig is het toch wel echt heel traag ... En dan bedoel ik niet hun producten maar wel de klantenservice.
geloof het of niet maar nu heb ik gisteren wel ineens antwoord gehad via messenger !
@Noepseke schreef:
geloof het of niet maar nu heb ik gisteren wel ineens antwoord gehad via messenger !
Ja, ik geloof dat. Zolas reeds honderduizendmaal op dit forum gezegd, bij Orange moet je geduld hebben. Soms heel veel geduld. Meestal (helaas niet altijd) komt het dan wel in orde.