Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-03-20 20h40
Antwoorden: 18 antwoorden
Beste
omdat mijn gsm plat was moest ik mijn pin code op opnieuw invoeren. Maar heb 3x gemist en nu is het de puk uiteraard. Ik ben niet meer in het bezig van het kaartje. Nu kan ik mij ook niet aanmelden via orange omdat ik het wachtwoord niet weet.
Ik heb gebeld naar de klantenservice 5000 en de puk code die ik invoerde via het gesprek klopte niet?
iemand die mij kan helpen om mijn sim te deblokkeren in deze coronatijden?
Met vriendelijke groeten Aaron Vanlerberghe
Ok, net gebeld maar werkt ook niet... zal moeten wachten tot de shop weer open gaat vrees ik.
Ik kan het nummer bereiken, maar ze geven me een andere pukcode... telkens een foutmelding.
mvg Aaron
@iAaron en de klantendienst geeft jou dat nummer ? Of hoor je de pukcode aan de lijn zelf ? Moest dat laatste het geval zijn zou ik wachten op een medewerker.
Ik hoor een computerstemmetje die de pukcode zegt