- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geblokkeerde simkaart
Beste
omdat mijn gsm plat was moest ik mijn pin code op opnieuw invoeren. Maar heb 3x gemist en nu is het de puk uiteraard. Ik ben niet meer in het bezig van het kaartje. Nu kan ik mij ook niet aanmelden via orange omdat ik het wachtwoord niet weet.
Ik heb gebeld naar de klantenservice 5000 en de puk code die ik invoerde via het gesprek klopte niet?
iemand die mij kan helpen om mijn sim te deblokkeren in deze coronatijden?
Met vriendelijke groeten Aaron Vanlerberghe
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ok, net gebeld maar werkt ook niet... zal moeten wachten tot de shop weer open gaat vrees ik.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik kan het nummer bereiken, maar ze geven me een andere pukcode... telkens een foutmelding.
mvg Aaron
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@iAaron en de klantendienst geeft jou dat nummer ? Of hoor je de pukcode aan de lijn zelf ? Moest dat laatste het geval zijn zou ik wachten op een medewerker.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik hoor een computerstemmetje die de pukcode zegt
