Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-02-19 10h40
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds vrijdag heb ik de simkaarten aangekregen voor mijn vriend zijn mobiele diensten en die van mij.
We waren vrij snel afgesloten bij proximus en mijn vriend zijn orange abonnement werkte meteen. Het mijne daarentegen werkt vandaag nog steeds niet. Activering is nu al 4 dagen bezig..
Bij de klantendienst krijg ik telkens een ander excuus. Het laatste was dat proximus mijn gsm nummer niet wil vrijgeven maar wel dat van mijn vriend. Ik heb geen aankoop lopen fzo bij proximus of bepaalde opzegtermijn. Ik heb netjes alles doorgegeven aan Orange inclusief switce code e.d. Volgens proximus is er geen opzegging gebeurd door Orange maar ze hebben ons wel afgesloten. Met als gevolg 4 simkaarten waarvan 1 actief van Orange. Ik begrijp er niet van..
Ik sta op het punt om gebruik te maken van mijn herroepingsrecht. Dit is de eerste keer dat ik klant zou zijn bij Orange. 👎
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Debbyghys u kan altijd eens kijken op 1299.be waar uw nummer actief is. Anders toch eens met Proximus contacteren dat deze uw nummer terug actief zetten. Nu heeft u blijkbaar gevraagd met de switch id over te zetten maar blijkbaar staat dit dan nog niet helemaal op punt. Ook terug met orange klantendienst contact op nemen zodat deze het verder kunnen bekijken voor u .
Net zoals Patrik2 zegt, ik zou beide klantendiensten nogmaals contacteren.
In die volgorde. Speel ze tegen elkaar uit. Dat een switch procedure ergens hapert is uw fout niet. Dat moet de klantendienst in orde brengen.
@Debbyghys u kan altijd eens kijken op 1299.be waar uw nummer actief is. Anders toch eens met Proximus contacteren dat deze uw nummer terug actief zetten. Nu heeft u blijkbaar gevraagd met de switch id over te zetten maar blijkbaar staat dit dan nog niet helemaal op punt. Ook terug met orange klantendienst contact op nemen zodat deze het verder kunnen bekijken voor u .
Heel erg bedankt! 10 telefoontjes en 4u later is het probleem opgelost!
Medewerkers van Orange waren wel zeer onbeleefd vergeleken met die van proximus..
@Debbyghys schreef:
... knip ..
Medewerkers van Orange waren wel zeer onbeleefd vergeleken met die van proximus..
Dat zou ik toch wel even doorspelen aan de top van Orange, met vermelding van uur en datum (en eventueel met welke winkel)) wanneer je gebeld hebt.
Ik vind dat dit niet kan, een klantendienst hoort ten allen tijde beleefd en vriendelijk te zijn. En al zeker niet wanneer de fout niet bij de klant ligt.
@Debbyghys schreef:
Heel erg bedankt! 10 telefoontjes en 4u later is het probleem opgelost!
Medewerkers van Orange waren wel zeer onbeleefd vergeleken met die van proximus..
Ik ben blij dat het opgelost is. Eigenlijk wel jammer dat je er toch nog zoveel energie en tijd hebt moeten insteken ... Dat zou toch echt niet mogen ....