annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk bij nummeroverdracht?

Topic gestart op: 25-02-19 10h40

Antwoorden: 5 antwoorden

Debbyghys
Aspirant verkenner

Geen netwerk bij nummeroverdracht?

OPGELOST

Sinds vrijdag heb ik de simkaarten aangekregen voor mijn vriend zijn mobiele diensten en die van mij.

We waren vrij snel afgesloten bij proximus en mijn vriend zijn orange abonnement werkte meteen. Het mijne daarentegen werkt vandaag nog steeds niet. Activering is nu al 4 dagen bezig..

Bij de klantendienst krijg ik telkens een ander excuus. Het laatste was dat proximus mijn gsm nummer niet wil vrijgeven maar wel dat van mijn vriend. Ik heb geen aankoop lopen fzo bij proximus of bepaalde opzegtermijn. Ik heb netjes alles doorgegeven aan Orange inclusief switce code e.d. Volgens proximus is er geen opzegging gebeurd door Orange maar ze hebben ons wel afgesloten. Met als gevolg 4 simkaarten waarvan 1 actief van Orange. Ik begrijp er niet van..

Ik sta op het punt om gebruik te maken van mijn herroepingsrecht. Dit is de eerste keer dat ik klant zou zijn bij Orange. 👎

Labels (3)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Debbyghys u kan altijd eens kijken op 1299.be waar uw nummer actief is. Anders toch eens met Proximus contacteren dat deze uw nummer terug actief zetten. Nu heeft u blijkbaar gevraagd met de switch id over te zetten maar blijkbaar staat dit dan nog niet helemaal op punt. Ook terug met orange klantendienst contact op nemen zodat deze het verder kunnen bekijken voor u . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Debbyghys

Net zoals Patrik2 zegt, ik zou beide klantendiensten nogmaals contacteren.

  • Aan Orange: vermits Proximus feitelijk toch heeft afgesloten, de Orange kaart onmiddellijk activeren!!
  • Aan Proximus: als Orange dan toch niet opgezegd heeft, waarom dan afgesloten? Terug activeren !!

In die volgorde. Speel ze tegen elkaar uit. Dat een switch procedure ergens hapert is uw fout niet. Dat moet de klantendienst in orde brengen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Debbyghys u kan altijd eens kijken op 1299.be waar uw nummer actief is. Anders toch eens met Proximus contacteren dat deze uw nummer terug actief zetten. Nu heeft u blijkbaar gevraagd met de switch id over te zetten maar blijkbaar staat dit dan nog niet helemaal op punt. Ook terug met orange klantendienst contact op nemen zodat deze het verder kunnen bekijken voor u . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Debbyghys
Aspirant verkenner

Heel erg bedankt! 10 telefoontjes en 4u later is het probleem opgelost!

Medewerkers van Orange waren wel zeer onbeleefd vergeleken met die van proximus..

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Debbyghys  schreef:

... knip ..

Medewerkers van Orange waren wel zeer onbeleefd vergeleken met die van proximus..


Dat zou ik toch wel even doorspelen aan de top van Orange, met vermelding van uur en datum (en eventueel met welke winkel)) wanneer je gebeld hebt.

Ik vind dat dit niet kan, een klantendienst hoort ten allen tijde beleefd en vriendelijk te zijn. En al zeker niet wanneer de fout niet bij de klant ligt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Debbyghys  schreef:

Heel erg bedankt! 10 telefoontjes en 4u later is het probleem opgelost!

Medewerkers van Orange waren wel zeer onbeleefd vergeleken met die van proximus..


Ik ben blij dat het opgelost is. Smiley Vrolijk Eigenlijk wel jammer dat je er toch nog zoveel energie en tijd hebt moeten insteken ... Dat zou toch echt niet mogen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen