annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Plus krijgt een boost!

Topic gestart op: 24-07-20 14h47

Antwoorden: 20 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Go Plus krijgt een boost!

Ugh iedereen!

Totem heeft geweldig nieuws voor jou! Het Go Plus-tariefplan krijgt een boost. Je profiteert van 8 GB data vanaf 24/07.

Dit voordeel is voor jou, of je nu een zelfstandige, particuliere of nieuwe klant bent!

Heb je nog geen Go Plus, aarzel niet om dit tariefplan te activeren via jouw voorkeurskanaal (klantenzone, website, winkels, klantendienst). Als je al Go Plus hebt, geniet je automatisch van deze boost.

Moge de geest van de stam je vergezellen,

Totem

Labels (2)
20 ANTWOORDEN 20
patrick2
Wijze
Wijze

@Joach  deze aanpassing is voor iedereen en dat blijft. Dit is geen eenmalig iets wat volgende maand stopt , Go plus heeft 8 GB aan data !! Voor zolang jij Orange klant bent of zolang Orange het niet verhoogd !!! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Karenh
Ervaren verkenner

Had het ook plots in de app gezien en vreesde voor een foutje, maar leuk om hier bevestiging te zien. Normaal gebruik ik die 4GB nooit op maar nu ik al 2 weken bezig ben met een roadtrip vliegt het er wel door... leuk te weten dat ik wat meer marge heb. TOP ORANGE! MERCI!!

Josette
Wijze
Wijze

@Karenh  goedemorgen,

fij die positieve antwoorden te lezen.

Heel veel surfplezier. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Heel goed @Totem 

is nu vergelijkbaar met Koala met dubbele data

patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  super om dit te doen. Orange gaat er echt goed op vooruit en de klanten natuurlijk ook. Heel erg bedankt !! Go super !!!! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen