annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Plus krijgt een boost!

Topic gestart op: 24-07-20 14h47

Antwoorden: 20 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Go Plus krijgt een boost!

Ugh iedereen!

Totem heeft geweldig nieuws voor jou! Het Go Plus-tariefplan krijgt een boost. Je profiteert van 8 GB data vanaf 24/07.

Dit voordeel is voor jou, of je nu een zelfstandige, particuliere of nieuwe klant bent!

Heb je nog geen Go Plus, aarzel niet om dit tariefplan te activeren via jouw voorkeurskanaal (klantenzone, website, winkels, klantendienst). Als je al Go Plus hebt, geniet je automatisch van deze boost.

Moge de geest van de stam je vergezellen,

Totem

Labels (2)
20 ANTWOORDEN 20
Boheme8400
Aspirant verkenner

Kreeg deze aanbieding in de mailbox en was niet zeker. Dus even gaan horen bij de shop en zo blij dat ik ben overgestapt

Stevn
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Men moeder die het abo had van 20euro heeft nog steeds 4gb. (Als vroeger)

En mn vader die net overgeschakeld is van tempo naar hetzelfde 20euro abo heeft 8gb.

 

Wat moet of kan ze doen?

patrick2
Wijze
Wijze

@Stevn  maar welk abonnement heeft ze dan ? 

Want bij de vroegere dieren abonnementen veranderd er niks dat is en blijft 4 GB aan data. Enkel bij de Go Intense formules veranderd er iets en dat is dus die 3 GB data meer . Eerst was dat dus 5GB nu 8GB . Je zegt dat ze 4GB heeft dus ik denk niet dat ze een Go Intense heeft. Anders zou ze al 5GB moeten hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Stevn
Gewaardeerd verkenner

Ik zal het haar zeker vragen. Maar vorig jaar schakelde zij over en nam het 20euro abo.

Dit had toen en nog steeds 4gb. Ik denk dat dit toen GO noemde gewoon.

Ik vermoed niet dat ze een dier heeft wzt ze gebruikt bij het bellen nooit haar belwaarde op.

De betaald 20, belt smst onbeperkt en herft 4gb.

Gewoon raar dat nu, 1jaar later voor dezelfde prijs iemànd hij 8gb heeft.

Trouwens, toen er 3weken geleden sprake was om de vader ook over te laten schakelen stond er idd 5gb bij het 20euro abo.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen