annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heractivatie nummer

Topic gestart op: 14-02-24 14h57

Antwoorden: 2 antwoorden

TineBeckers1990
Aspirant verkenner

Heractivatie nummer

OPGELOST

Na laatste herinnering gisteren factuur betaald, vandaag op de rekening van Orange, hiervan bewijs gestuurd naar twee e-mailadressen waarvan ik niet eens weet of ze bestaan: businesssupport@orange.be en support@orange.be.

Mijn nummer is gedeactiveerd en ik kan dus ook niet bellen, aangezien ik zelfs in het buitenland op vakantie ben, om het te heractiveren.

Ik hoop dat iemand dit ASAP leest en het op afstand kan inschakelen, want nu ben ik geheel onbereikbaar voor bv. mijn werk.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Sorry, @TineBeckers1990 hier geen hulp van Orange - enkel klanten

Je stuurt best een bericht via Facebook/messenger

De volgende keer betaal je beter via My Orange/Facturen/betalen.  Zo zien ze direct dat de betaling onderweg is

Nu kan het 1 a 2 werkdagen duren eer ze het geld op de rekening hebben

Goo luck

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@TineBeckers1990  goedemiddag.

De hulp van  @Gregory helpt je al een stuk vooruit!

Als je via een domiciliëring betaald dan heb je deze problemen nooit.

Jammer voor jou maar nu zal je geduld moeten hebben.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Sorry, @TineBeckers1990 hier geen hulp van Orange - enkel klanten

Je stuurt best een bericht via Facebook/messenger

De volgende keer betaal je beter via My Orange/Facturen/betalen.  Zo zien ze direct dat de betaling onderweg is

Nu kan het 1 a 2 werkdagen duren eer ze het geld op de rekening hebben

Goo luck

Leden met de meeste pluimen