Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-02-24 14h57
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na laatste herinnering gisteren factuur betaald, vandaag op de rekening van Orange, hiervan bewijs gestuurd naar twee e-mailadressen waarvan ik niet eens weet of ze bestaan: businesssupport@orange.be en support@orange.be.
Mijn nummer is gedeactiveerd en ik kan dus ook niet bellen, aangezien ik zelfs in het buitenland op vakantie ben, om het te heractiveren.
Ik hoop dat iemand dit ASAP leest en het op afstand kan inschakelen, want nu ben ik geheel onbereikbaar voor bv. mijn werk.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sorry, @TineBeckers1990 hier geen hulp van Orange - enkel klanten
Je stuurt best een bericht via Facebook/messenger
De volgende keer betaal je beter via My Orange/Facturen/betalen. Zo zien ze direct dat de betaling onderweg is
Nu kan het 1 a 2 werkdagen duren eer ze het geld op de rekening hebben
Goo luck
@TineBeckers1990 goedemiddag.
De hulp van @Gregory helpt je al een stuk vooruit!
Als je via een domiciliëring betaald dan heb je deze problemen nooit.
Jammer voor jou maar nu zal je geduld moeten hebben.
Sorry, @TineBeckers1990 hier geen hulp van Orange - enkel klanten
Je stuurt best een bericht via Facebook/messenger
De volgende keer betaal je beter via My Orange/Facturen/betalen. Zo zien ze direct dat de betaling onderweg is
Nu kan het 1 a 2 werkdagen duren eer ze het geld op de rekening hebben
Goo luck