- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heractivatie nummer
Na laatste herinnering gisteren factuur betaald, vandaag op de rekening van Orange, hiervan bewijs gestuurd naar twee e-mailadressen waarvan ik niet eens weet of ze bestaan: businesssupport@orange.be en support@orange.be.
Mijn nummer is gedeactiveerd en ik kan dus ook niet bellen, aangezien ik zelfs in het buitenland op vakantie ben, om het te heractiveren.
Ik hoop dat iemand dit ASAP leest en het op afstand kan inschakelen, want nu ben ik geheel onbereikbaar voor bv. mijn werk.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Sorry, @TineBeckers1990 hier geen hulp van Orange - enkel klanten
Je stuurt best een bericht via Facebook/messenger
De volgende keer betaal je beter via My Orange/Facturen/betalen. Zo zien ze direct dat de betaling onderweg is
Nu kan het 1 a 2 werkdagen duren eer ze het geld op de rekening hebben
Goo luck
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@TineBeckers1990 goedemiddag.
De hulp van @Gregory helpt je al een stuk vooruit!
Als je via een domiciliëring betaald dan heb je deze problemen nooit.
Jammer voor jou maar nu zal je geduld moeten hebben.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Sorry, @TineBeckers1990 hier geen hulp van Orange - enkel klanten
Je stuurt best een bericht via Facebook/messenger
De volgende keer betaal je beter via My Orange/Facturen/betalen. Zo zien ze direct dat de betaling onderweg is
Nu kan het 1 a 2 werkdagen duren eer ze het geld op de rekening hebben
Goo luck
