- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Klantenzone werkt niet
Hallo
ik probeer op de website van Orange in te loggen, maar het lukt niet. Als ik details wil bekijken in verband met de nieuwe abonnementen (GO) lukt het ook niet...
Zijn er nog mensen die technische problemen ondervinden op de website?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Ulriekevdp bij mij persoonlijk werkt het perfect. Je kan eens proberen om via een andere webbrowser te gaan. Ik gebruik Mozilla Firefox , maar ook google chrome. Maar moest je Internet explorer hebben kan je dat ook eens proberen. Moest je een mac hebben en je gebruikt safari kan je altijd 1 van andere webbrowsers downloaden.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bedankt voor de reacties! Ondertussen werkt het weer perfect. In een andere browser geprobeerd 🙂
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Ulriekevdp schreef:
Bedankt voor de reacties! Ondertussen werkt het weer perfect. In een andere browser geprobeerd 🙂
Fijn om dit te lezen 😊
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hier gaat alles @Ulriekevdp Zelfs de klantenzone
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Ulriekevdp bij mij persoonlijk werkt het perfect. Je kan eens proberen om via een andere webbrowser te gaan. Ik gebruik Mozilla Firefox , maar ook google chrome. Maar moest je Internet explorer hebben kan je dat ook eens proberen. Moest je een mac hebben en je gebruikt safari kan je altijd 1 van andere webbrowsers downloaden.
