annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kosten in aruba

Topic gestart op: 09-11-19 23h48

Antwoorden: 6 antwoorden

KerDew
Aspirant scout

Kosten in aruba

Beste

Ik ben op vakantie in Aruba, ik had vooraf op de website gecontroleerd of ik kon roamen binnen mijn abonnement. Volgens de website kon dit, maar bij het landen kreeg ik een sms van Orange waarin melding werd  gemaakt van bijkomende kosten. Ik heb dan ook onmiddellijk mijn roaming uitgeschakeld. Ik stel vast dat ik voor die enkele seconden een bedrag van 31,99 euro ben aangerekend. Graag kredieteren van het bedrag, gelet op de info vanop de website. 

https://www.orange.be/nl/bye-bye-roaming

Alvast bedankt 

Kerim Dewinter 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste

Ik ben op vakantie in Aruba, ik had vooraf op de website gecontroleerd of ik kon roamen binnen mijn abonnement. Volgens de website kon dit, maar bij het landen kreeg ik een sms van Orange waarin melding werd  gemaakt van bijkomende kosten. Ik heb dan ook onmiddellijk mijn roaming uitgeschakeld. Ik stel vast dat ik voor die enkele seconden een bedrag van 31,99 euro ben aangerekend. Graag kredieteren van het bedrag, gelet op de info vanop de website. 

https://www.orange.be/nl/bye-bye-roaming

Alvast bedankt 

Kerim Dewinter 

Ugh @KerDew,

Totem heeft het ook zelf op de website gecontroleerd, en ziet dat Aruba wel in zone 3 is. Miscchien werd het verbeteerd op de website.

Aarzel zeker niet om de webcare stamleden te contacteren hieromtrent, ze kunnen dit voor je analyseren.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@KerDew 

Ik zou even afwachten tot je uw factuur krijgt!
Het is niet omdat het op uw app staat, dat het bedrag ook op je factuur zal staan!!!

 

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@KerDew 

Gelet op het feit dat Aruba tot zone 1 behoort zal alles uiteindelijk wel op zijn pootjes terechtkomen. Het is natuurlijk niet correct dat men u op zo een manier laat verschieten en eventueel uw vakantie vergallen, en dat dan nog onterecht ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ik zou me geen zorgen maken , dat bedrag zal niet in je totaal bedrag komen omdat ik zie dat buiten je bundel nog altijd op 0,00 staat , dan is dit dus gewoon een fout en moet je niet op letten. Komt allemaal wel goed 🙂

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen