annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love combineren met "abonnement met smartphone"

Topic gestart op: 21-09-18 16h32

Antwoorden: 36 antwoorden

Brullie13
Aspirant verkenner

Love combineren met "abonnement met smartphone"

OPGELOST

Vandaag 3 maal telefonisch contact gehad om een abonnement aan te vragen.
Ik wil een Love abonnement (tv + internet) combineren met Koala "abonnement met smartphone" zoals vermeld op de website voor nieuwe klanten (zie bijlage).

1ste keer:
"Is niet mogelijk".
Na verwijzing naar de website + overleg met teamcoach was het wel mogelijk.
Alle nummers en informatie doorgegeven, maar door computerupdate waren alle gegevens verloren en diende ik opnieuw contact op te nemen (?)

2de keer:
"Er zal iemand terugbellen"

3de keer:
"is niet mogelijk" en na overleg met teamcoach blijft het niet mogelijk.
"Zal fout op de website staan" en "als je wat verder leest zal je zien staan dat het niet kan.
Eerst ofwel 3 maanden Love ofwel 3 maanden "abonnement met smartphone".

Ik heb gezocht, maar kan nergens vinden dat de combinatie niet mogelijk is. Integendeel (zie bijlage).
Kan iemand mij tonen waar staat dat het niet mogelijk is?!

Geen goed begin alleszins....

Alvast bedankt.

Mvg,
Joris



1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Brullie13 kan bevestigen dat dit wel mogelijk is aangezien ik zelf abonnement met gsm en Love heb genomen. Ga naar een dichtsbijzijnde Orange shop en zij maken dit voor u in orde. Dat de klantendienst het niet doet of kan is enkel omdat zij geen telefonische verkoop doen binnen Orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

36 ANTWOORDEN 36
DENISE31
Ervaren verkenner

Ik heb dus precies hetzelfde probleem.

Ik heb 3 keer contact gehad met de klantenservice om er zeker van te zijn dat die optie mogelijk was....was allemaal geen probleem....was overigens een vriendelijke dame die me alles goed uitlegde.

Ok contract opgesteld via de mail opgestuurd.Ik zie love contract en koala van 25 euro....dus ik heb direct terug gebeld om aan te geven dat er niks over het toestel bij stond maar dat zou achteraf nog komen Dus ik heb bevestigd en een simkaart ontvangen maar nog niks over het toestel gehoord.Ik zou nog terug gebeld worden maar er werd die gebeld dus ik heb weer gebeld en toen bleek dat je pas na 3 maanden klant te zijn je toestel kan krijgen??!!?! Hoe kan dit?als ik dit van t begin wist zou ik nooit dat contract aangaan....hoe zit dit nu?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DENISE31 heb nergens in de contracten gelezen dat je 3 maanden klant moet zijn om een gsm met abonnement te krijgen. Dus iedereen die een toestel met abonnement wil hebben zou verplicht worden love te nemen of een abonnement al op voorhand. Nee bij uw bestelling kan u dit opnemen. Enkel de klantendienst doet geen telefonische verkoop dus denk dat deze misschien niet op de hoogte zijn? Allerzins ga een langs de Orange shop of als u een toestel besteld heeft dit ook eens navragen .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
DENISE31
Ervaren verkenner

Ik heb dit dus ook nergens meegemaakt.Ik heb juist dit pakket zo genomen ondat het met de telefoon erbij intresant was.anders had ik net zo goed een apart mobiel abonnenent gekozen.Nu moet ik weer wachten tot woensdag om te kijken wat nu de bedoeling is maar op deze manier heb ik er al geen zin meer in.In het eerste gesprek zou ik de telefoon zo snel krijgen t zou meteen geregeld zijn.En nu moet ik 3 maanden wachten.Echt heel vreemd.Wat zouden ze in de winkel voor me kunnen betekenen denk je ?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DENISE31 in de winkel kunnen ze exact zien wat u besteld heeft maar ook eventueel via een tweede lijn hulp laten bieden. Nu moet u weer bellen en wachten en een klant krijgt daar frustratie's van en dat is niet de bedoeling

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen