Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-05-21 15h58
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou graag een simkaart bestellen met een nieuw nummer (dus geen behoud van bestaand nummer).
Ik doe dit via https://eshop.orange.be/nl/mobiel/herlaadkaarten
en kies dus volgende optie
Alleen vind ik raar dat op het volgende scherm geen mogelijkheid krijg om aan te duiden dat ik echt wel een nieuw nummer wil en bovendien verplicht wordt om een mobiel nummer op te geven.
Ik kan daar toch maar moeilijk mijn eigen nummer ingeven, ik ben al Orange klant!
Hoe kun je dus tegelijkertijd een nieuw nummer aanvragen en gebruik maken van de webpromo als nieuwe klant (bijvoorbeeld voor een van de kinderen) ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zie dat je toch bepaalde dingen niet correct leest. Er staat duidelijk dat je daar een contact telefoonnummer in dient te geven dat ze je eventueel op een bepaald nummer kunnen contacteren bij vragen of iets dergelijks. Daar staat niet dat je een nummerbehoud moet in geven zoals je nu zegt.
Ik zie dat je toch bepaalde dingen niet correct leest. Er staat duidelijk dat je daar een contact telefoonnummer in dient te geven dat ze je eventueel op een bepaald nummer kunnen contacteren bij vragen of iets dergelijks. Daar staat niet dat je een nummerbehoud moet in geven zoals je nu zegt.
@patrick2 Dus volgens jou mag ik aannemen dat ik standaard een nieuw nummer zal toegestuurd krijgen als ik op deze manier bestel. Ok, dank je wel!