annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Topic gestart op: 25-02-19 15h51

Antwoorden: 88 antwoorden

Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082.
Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling.

Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer 'Gratis diensten' maar toch lijkt me dit zeer vreemd.
Op het oproepnummer 5000 kon men geen antwoord geven hoe dit komt of waarom dit gebeurt!

Heeft er hier al iemand dit fenomeen gehad?
Wat is het precies, kan ik dit stoppen, wie schuilt achter dat nummer?

mvg,
Aquaman

0 pluimen
88 ANTWOORDEN 88
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aquaman1

Ben je echt zeker dat je een nieuw toestel gekregen hebt en geen refurbished of een exemplaar dat door een koper werd teruggebracht en opnieuw als nieuw verkocht? Zulke dingen gebeuren dus echt .....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Beste Cdt24801,

Ik heb dit toestel in pre-order besteld.

Hoe zeker kan mijn zijn? Het is de nieuwste versie van de tab S die pas uitgekomen was. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aquaman1

Vermits uw tablet sms'n stuurt veronderstel ik dat er een simkaart inzit. Heb je die al eens nagekeken en bvb een tijdje in een smartfoon gestoken om te kijken of dat ding niet verantwoordelijk is voor vanzelf uitgaande berichten?

Klinkt misschien absurd maar het kost niks om het te checken en tenslotte is het toch een heel bizar verhaal.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Wat ik gedaan heb toen ik bij Orange klant was, is dit toegepast ( zie link -> https://www.orange.be/nl/hulp/facturen-gebruik/bepaalde-nummers-blokkeren <-)

Ik heb alles laten blokkeren enkel de gratis smsjes van Orange zelf komen nog binnen , is zeer handig en zeker het proberen waard.

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Dat is een heel interessante link, hier zullen anderen zeker ook iets aan hebben.

Maar voor Aqualan1 zal het niet veel nut hebben vrees ik aangezien de uitgaande smsjes waar hij last van heeft niks kosten. Uw link behandelt allemaal berichtjes die geld kosten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen