annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange detox badge

Topic gestart op: 11-10-20 12h28

Antwoorden: 21 antwoorden

paulienv1
Ervaren verkenner

Orange detox badge

Hallo, heeft iemand al de Orange detox badge geprobeerd? Is dat bericht dat je moet sturen betalend? 

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@Timm1983  badge tribe Sjamaan ....??? 

Ik en de andere vier sjamanen zijn al lang actief en om die sjamaan badge te krijgen dien je eerst sjamaan te worden op de Tribe. Maar dat wil zeggen voor je sjamaan wordt dat je nog heel wat andere rangen dient te halen. En dat gaat enkel als :

* je echt actief bent

* mensen echt helpt met antwoorden

* pluimen verdient en geeft

Dit alles telt ook voor de andere rangen en je dient ook nog gerespecteerd te worden daar is ook een rang voor. Het actief zijn is dus veel actief zijn en kijk maar eens in onze profielen hoeveel antwoorden we al gegeven hebben en ik zit ook ondertussen bijna aan de 700 oplossingen gegeven en meer dan 5000 pluimen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ayseliita 

Het staat er niet letterlijk in, maar volstaat het om de foon een tijdlang gewoon weg te leggen? Zoals ik het begrijp moet je hem effectief een tijdlang uitschakelen; En dat is iets dat Orange kan controleren.

Zoniet kunnen ze die badge evengoed meteen aan iedereen geven. Hoe willen ze anders controleren dat je hem een tijdlang in de kast gelegd hebt als hij heel de tijd ingeschakeld was?

Maar dat is natuurlijk hetgeen ik ervan denk, ik ben geen Orange werknemer dus ik weet het niet zeker.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ayseliita
Gewaardeerd verkenner

Orange kan zien wanneer je gsm bereikbaar is of dat er verbruik op is. Je kan het vermoedelijk ook even op vliegtuigmodus zetten. Meer weet ik er helaas niet over 🤷🏻‍♀️

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ayseliita 

Of even op vliegtuigmodus zetten heeft qua controle door Orange hetzelfde effect als uitzetten, daar ben ik niet zeker van; Je kan immers via WiFi nog steeds het internet op, enkel bellen en smsjes sturen kan dan niet meer. Uw sim is uitgeschakeld.

Het is wel zo dat je dan minder makkelijk traceerbaar bent, je kan immers via WiFi van gelijk welke provider aan het werk zijn.

Dus ja, vliegtuigmodus zou ook afdoende kunnen zijn. Maar dat is dan foefelen hé. Echt een Vlaamse volkssport 😋

Nu ik mijn eigen post eens overlees: een toestel in vliegtuigmodus is niet traceerbaar voor of door Orange. De sim is immers uitgeschakeld.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@paulienv1  wat bedoel je precies ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen