annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange detox badge

Topic gestart op: 11-10-20 12h28

Antwoorden: 21 antwoorden

paulienv1
Ervaren verkenner

Orange detox badge

Hallo, heeft iemand al de Orange detox badge geprobeerd? Is dat bericht dat je moet sturen betalend? 

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
Timm1983
Ervaren verkenner

Ik probeer vooral positief te blijven in deze moeilijke tijd en mijn zelfvertrouwen extra eens in de verf zetten kan geen kwaad, beter positief ingesteld en te hoog gegrepen dan negatief, voor de rest ben ik wel iemand met ambitie, iemand die graag doorgroeit, in wat dan ook.
Timm1983

patrick2
Wijze
Wijze

@Timm1983  je hebt helemaal gelijk je moet zeker positief blijven in deze tijden. 

Wel goed dat je van je zelf al aangeeft dat je ambitie hebt om door te gaan en je doel te bereiken. Natuurlijk is het niet hoog gegrepen want er zijn nog Sjamanen dus het is zeker haalbaar. Maar je hebt een goed en positief zelfvertrouwen en dat is belangrijk. Daar krijg je dan toch al een pluim voor van mij ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ayseliita
Gewaardeerd verkenner

Wanneer je je smartphone een aantaal uur aan de kant kan leggen, krijg je de DETOX-badge. Je kan deze activeren door “DETOX” te versturen naar 8790. Je zal hier niet voor betalen. 

jazzykah
Aspirant verkenner

Bedankt 

0 pluimen
Timm1983
Ervaren verkenner

Hallo allemaal,
Ik heb op 11 oktober meegedaan voor de detox badge en ik heb hem op donderdag 29 oktober gekregen, ik had dan 3/3 badges, ik kan nu 1 van de 3 cadeau's kiezen, 60 minutes gratis bellen, of hln/demorgen/humo gratis digitaal 6 weken lezen, of een kuiken van Oxfam, ik ga dan maar voor 6 weken gratis digitaal de humo lezen gaan, want ik heb nog geen abonnement op dit tijdschrift, en wil er graag eens kennis mee maken, en bellen doe ik zelden of nooit nu in deze coronaperiode, dus op naar weer een badge, misschien de tribe sjamaan... wie weet? Dus eigenlijk heb ik binnen de 3 weken toch de detox badge mogen ontvangen, bedankt Orange!
Timm1983

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen