annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overdrachtsdocumenten

Topic gestart op: 13-02-19 18h30

Antwoorden: 2 antwoorden

LucifersAngel
Ervaren verkenner

Overdrachtsdocumenten

OPGELOST

Een tip voor Orange..

Belast mensen niet onnodig door ze 2 overdrachtsdocumenten te laten invullen om van een gedeeld abonnement met 2 nummers deze te laten overzetten op een andere naam. Op het formulier is ruimte om beide nummers in 1 keer te laten overzetten, zo werd dit ook ingevuld. Maar er kan maar 1 overdracht plaatsvinden per document, dus nu moet je als klant dubbel werk doen omdat er bij Orange zelf intern inefficiëntie is... Het is al een heel gedoe geweest om überhaupt deze informatie te pakken te krijgen...

Jammer want ik ben al 6 jaar klant maar ondertussen na alle miserie toch sterk aan het overwegen om gewoon naar een andere provider te gaan.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Een tip voor Orange..

Belast mensen niet onnodig door ze 2 overdrachtsdocumenten te laten invullen om van een gedeeld abonnement met 2 nummers deze te laten overzetten op een andere naam. Op het formulier is ruimte om beide nummers in 1 keer te laten overzetten, zo werd dit ook ingevuld. Maar er kan maar 1 overdracht plaatsvinden per document, dus nu moet je als klant dubbel werk doen omdat er bij Orange zelf intern inefficiëntie is... Het is al een heel gedoe geweest om überhaupt deze informatie te pakken te krijgen...

Jammer want ik ben al 6 jaar klant maar ondertussen na alle miserie toch sterk aan het overwegen om gewoon naar een andere provider te gaan.

Ugh @LucifersAngel,

 

Bedankt voor je feedback, gewaardeerd verkenner!

Je opmerking is reeds doorgegeven aan de betrokken Orange-stamleden.

Momenteel wordt er gewerkt om de overdrachtsdocumenten efficiënter te laten verlopen via onder meer digitalisering.

 

 

Dans de overwinning tot in de nacht

🏹 Totems Groet 🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Een tip voor Orange..

Belast mensen niet onnodig door ze 2 overdrachtsdocumenten te laten invullen om van een gedeeld abonnement met 2 nummers deze te laten overzetten op een andere naam. Op het formulier is ruimte om beide nummers in 1 keer te laten overzetten, zo werd dit ook ingevuld. Maar er kan maar 1 overdracht plaatsvinden per document, dus nu moet je als klant dubbel werk doen omdat er bij Orange zelf intern inefficiëntie is... Het is al een heel gedoe geweest om überhaupt deze informatie te pakken te krijgen...

Jammer want ik ben al 6 jaar klant maar ondertussen na alle miserie toch sterk aan het overwegen om gewoon naar een andere provider te gaan.

Ugh @LucifersAngel,

 

Bedankt voor je feedback, gewaardeerd verkenner!

Je opmerking is reeds doorgegeven aan de betrokken Orange-stamleden.

Momenteel wordt er gewerkt om de overdrachtsdocumenten efficiënter te laten verlopen via onder meer digitalisering.

 

 

Dans de overwinning tot in de nacht

🏹 Totems Groet 🏹

Cdt24801
Wijze
Wijze

@LucifersAngel

Goeie tip, en dat is ook een goed gebruik van dit forum.

Het helpt wel als je voor zulke dingen @Totem of de community manager mentioned, dan krijgen zij een persoonlijk bericht over deze post.

Als er zaken zijn waar je nog niet mee vertrouwd bent, zoals mentionen, oplossingen aanduiden, whatever, veel kan je al vinden in de "welkom" posts, en je mag en kan hier natuurlijk ook allle vragen stellen. Hoe je pluimen moet geven, dat heb je al ontdekt heb ik gemerkt Smiley Erg vrolijk Waarvoor dank.Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen