Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-19 18h30
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Een tip voor Orange..
Belast mensen niet onnodig door ze 2 overdrachtsdocumenten te laten invullen om van een gedeeld abonnement met 2 nummers deze te laten overzetten op een andere naam. Op het formulier is ruimte om beide nummers in 1 keer te laten overzetten, zo werd dit ook ingevuld. Maar er kan maar 1 overdracht plaatsvinden per document, dus nu moet je als klant dubbel werk doen omdat er bij Orange zelf intern inefficiëntie is... Het is al een heel gedoe geweest om überhaupt deze informatie te pakken te krijgen...
Jammer want ik ben al 6 jaar klant maar ondertussen na alle miserie toch sterk aan het overwegen om gewoon naar een andere provider te gaan.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Een tip voor Orange..
Belast mensen niet onnodig door ze 2 overdrachtsdocumenten te laten invullen om van een gedeeld abonnement met 2 nummers deze te laten overzetten op een andere naam. Op het formulier is ruimte om beide nummers in 1 keer te laten overzetten, zo werd dit ook ingevuld. Maar er kan maar 1 overdracht plaatsvinden per document, dus nu moet je als klant dubbel werk doen omdat er bij Orange zelf intern inefficiëntie is... Het is al een heel gedoe geweest om überhaupt deze informatie te pakken te krijgen...
Jammer want ik ben al 6 jaar klant maar ondertussen na alle miserie toch sterk aan het overwegen om gewoon naar een andere provider te gaan.
Ugh @LucifersAngel,
Bedankt voor je feedback, gewaardeerd verkenner!
Je opmerking is reeds doorgegeven aan de betrokken Orange-stamleden.
Momenteel wordt er gewerkt om de overdrachtsdocumenten efficiënter te laten verlopen via onder meer digitalisering.
Dans de overwinning tot in de nacht
🏹 Totems Groet 🏹
Een tip voor Orange..
Belast mensen niet onnodig door ze 2 overdrachtsdocumenten te laten invullen om van een gedeeld abonnement met 2 nummers deze te laten overzetten op een andere naam. Op het formulier is ruimte om beide nummers in 1 keer te laten overzetten, zo werd dit ook ingevuld. Maar er kan maar 1 overdracht plaatsvinden per document, dus nu moet je als klant dubbel werk doen omdat er bij Orange zelf intern inefficiëntie is... Het is al een heel gedoe geweest om überhaupt deze informatie te pakken te krijgen...
Jammer want ik ben al 6 jaar klant maar ondertussen na alle miserie toch sterk aan het overwegen om gewoon naar een andere provider te gaan.
Ugh @LucifersAngel,
Bedankt voor je feedback, gewaardeerd verkenner!
Je opmerking is reeds doorgegeven aan de betrokken Orange-stamleden.
Momenteel wordt er gewerkt om de overdrachtsdocumenten efficiënter te laten verlopen via onder meer digitalisering.
Dans de overwinning tot in de nacht
🏹 Totems Groet 🏹
Goeie tip, en dat is ook een goed gebruik van dit forum.
Het helpt wel als je voor zulke dingen @Totem of de community manager mentioned, dan krijgen zij een persoonlijk bericht over deze post.
Als er zaken zijn waar je nog niet mee vertrouwd bent, zoals mentionen, oplossingen aanduiden, whatever, veel kan je al vinden in de "welkom" posts, en je mag en kan hier natuurlijk ook allle vragen stellen. Hoe je pluimen moet geven, dat heb je al ontdekt heb ik gemerkt Waarvoor dank.