annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap van Telenet

Topic gestart op: 02-01-20 09h31

Antwoorden: 17 antwoorden

Tommie1
Ervaren verkenner

Overstap van Telenet

Ik had deze maand een pak problemen bij Telenet. Uiteindelijk is het opgelost, maar daar zijn wel 4 bezoeken voor nodig geweest, en vermits ik bij Telenet de hoofdprijs betaal, en een ondermaatse service krijg is de maat nu vol. (ik bespaar jullie het volledige verhaal)

Ik denk er dus heel sterk aan om over te schakelen, maar heb nog een paar vragen. Ik heb wat gezocht, maar vond niet snel een recent antwoord. Dat het in 2017 bij Orange ook niet altijd vlot liep, daar heb ik nu niet veel aan. 

Dus, ik post even mijn vragen

- Als ik overschakel via easyswitch voor Internet, mobiele tel en TV, ben ik dan zeker dat ik geen dag zonder zit? 

- Loopt de facturatie vlot? 

- Hoe snel reageren ze als je een probleem hebt met bv je vaste internetverbinding? 

- Krijg je snel iemand aan de lijn als je de helpdesk belt? 

- Zijn de digiboxen nu al wat stabieler (ik lees dat er wat vastlopers zijn)? 

 

Alvast bedankt, en een gelukkig 2020! 

 

Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@Tommie1  gewoon naar een Orange shop gaan of online alles bestellen. Afspraak met een technieker en u bent Orange klant. Het gsm nummer nu al overzetten want dat kan u behouden. Beste is dan naar een shop te gaan en alles te regelen want een online nummer overdracht brengt meer problemen met zich mee en de kans op een foute overdracht is groter. Wat er fout gaat met Telenet kwa data of iets met korting is niet aan u maar aan Telenet dat op te lossen. Nu weet ik ook uit ervaring , aangezien ik daar gewerkt heb , dat een stop zetting op zich geen probleem vormt met kortingen en zo. U krijgt op het einde een slot factuur.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kristofwauter75
Aspirant verkenner

wij hebben paar weken geleden beslist om met onze telenet internet en tv over te gaan naar orange (betere voorwaarden, voetbal)

vorige week vrijdag is bij ons thuis alles geïnstalleerd geweest (3 decoders, modem etc) en omdat het al late namiddag was ging de activatie pas maandag gebeuren.

Ondertussen (dinsdag late namiddag) hebben we nog steeds geen activering (buiten tv 1, canvas en ketnet)

Al verschillende malen geprobeerd via messenger (geen antwoord, gisteravond verstuurd) en via de klantendienst gistermiddag hebben ze gezegd dat ze het opnieuw moesten klaar zetten, dat de aanvraag niet juist was gebeurd (technieker, winkel?)

Ondertussen zijn we van niets op de hoogte, wss wel aan het betalen...  Is er nergens een telefoonnummer waar je iemand kan bereiken die het wel kan in orde maken (ze mogen via klantendienst enkel aanvragen overmaken) of iemand die kan zeggen wanneer het gaat opgelost zijn... de klantendienstmedewerker sprak zelfs van nog een 3-tal dagen... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kristofwauter75  het zou kunnen dat Telenet een signaal moet activeren , maar dat lijkt me niet waarschijnlijk aangezien Telenet al gewerkt heeft bij je op dat adres. Maar heb even geduld ze maken het wel in orde voor je dus dat komt goed. Het kan wel voorkomen dat een activering van de tv posten even op zich laat wachten. Je kan via Messenger versturen of Twitter maar daar duurt het wel even voor je een antwoord krijgt want ze sturen dat rechtstreeks naar de juiste dienst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen