annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijs Samsung Galaxy A6

Topic gestart op: 31-12-18 15h23

Antwoorden: 18 antwoorden

Dirk63
Aspirant verkenner

Prijs Samsung Galaxy A6

OPGELOST

Hallo , 

Hier ben ik nu echt een leek in zie , daarom plaats ik mijn vraag hier dan maar .

Hopelijk kunnen jullie mij helpen . 

Ik zou graag veranderen van smartphone , ik heb al jaren een KOALA abonnement .

Mijn huidige gsm is Galaxy A5 , ik zou een Samsung Galaxy A6 willen aankopen.

Hoeveel betaal ik hiervoor als bestaande klant ? 9€ of 249,99 ?

 

MVG  

 

  

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Dirk63 dan gaan we u een antwoord geven om u verder te helpen om toch aan uw nieuw toestel te geraken. 

Er zijn twee optie's aarom ziet u ook twee bedragen staan. 

Optie 1 : u heeft een Koala abonnement bij Orange op dit moment. U kan dan naar uw klantenzone gaan inloggen en naar tarief plan gaan ----> personal check up ---> abonnment wijzigen ----> kiezen welk terif plan u wil , dus met gsm of zonder gsm ----> keuze maken voor de samsung A6 met bijbehorend tarief plan ---> bevestigen en betalen -----> toestel wordt thuis geleverd. Voor deze optie krijgt u dus een abonnement met gsm gekoppeld en betaald u 49 euro voorschot en de rest van het openstaande bedrag zal maandelijks betaald worden in uw abonnement en heeft u een contract van 12 maanden. U kan ook naar een Orange shop gaan en dit voor u in orde laten maken dan heeft u wel meteen uw toestel , als ze voorradig zijn. 

Optie 2 : die 269 euro is het bedrag wat u meteen kan betalen voor de gsm. Deze koopt u dus aan en bent u niet gebonden aan een contract. U behoud uw huidige Koala abonnement en betaald enkel de abonnmentskost en het toestel is van u.

U kan die 49 euro zien als een soort van lening , want dat is het niet echt , en uw stukje wordt in het abonnement betaald. Als u het toestel los koopt is het meteen uw eigendom zonder afbetaling. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Dirk63  nog vergeten te vermelden, moest je de Galaxy A5 niet meer nodig hebben :
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/gsm-en-smartphone/terugname-van-je-gsm

0 pluimen
Jelle1
Ervaren verkenner

Beste . Als u een nieuw gsm wilt MET ABONEMENT Dag kun je soms een gsm kopen voor maar 9 EUR MAAR ALS U EEN GSM WILT ZONDER GSM KAN HET DUUR ZIJN .

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jelle1  schreef:

... knip  ... MAAR ALS U EEN GSM WILT ZONDER GSM KAN HET DUUR ZIJN .


Ik denk dat hier ergens een zetduiveltje gespeeld heeft ... Wat bedoel je juist?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Dirk63

Samsung Galaxy A6 :

Aankoop : 249,99€
Afbetaling op 24 maand : 369€ (15*24+9)

Scherm: 5,6 inch Super AMOLED (720 x 1480 pixels)
Software: Android 8.0
Processor: Exynos 7870 Octa
RAM: 3 GB
Opslag: 32 GB
Camera: 16 MP met f/1.7 diafragma (main) en 16 MP met f/1.9 diafragma (selfie)
Batterij: 3000 mAh
Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n
Andere: microUSB-poort, Bluetooth 4.2

Samsung Galaxy A6+ :

Aankoop : 269,99€
Afbetalig op 24 maand : 369€ (15*24+9)

Scherm: 6,0 inch Super AMOLED (1080 x 2220 pixels)
Software: Android 8.0
Processor: Qualcomm Snapdragon 450
RAM: 3 GB
Opslag: 32 GB
Camera (main): 16 MP met f/1.7 diafragma en 5 MP dieptecamera met f/1.9 diafragma
Camera (selfie): 24 MP met f/1.9 diafragma
Batterij: 3500 mAh
Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n
Andere: USB-C, Bluetooth 4.2

Voor slechts 20€ meer heb je dus : groter scherm, recentere en snellere processor, extra camera en meer batterij capaciteit (daarom niet meer autonomie door het grotere scherm enz.)

Neem je het toestel op afbetaling betaal je op 24 maand dus 99,01€ of 119,01€ meer.
Je krijgt bij afbetaling wel 5G ipv 4GB met Koala.

Leden met de meeste pluimen