annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijs Samsung Galaxy A6

Topic gestart op: 31-12-18 15h23

Antwoorden: 18 antwoorden

Dirk63
Aspirant verkenner

Prijs Samsung Galaxy A6

OPGELOST

Hallo , 

Hier ben ik nu echt een leek in zie , daarom plaats ik mijn vraag hier dan maar .

Hopelijk kunnen jullie mij helpen . 

Ik zou graag veranderen van smartphone , ik heb al jaren een KOALA abonnement .

Mijn huidige gsm is Galaxy A5 , ik zou een Samsung Galaxy A6 willen aankopen.

Hoeveel betaal ik hiervoor als bestaande klant ? 9€ of 249,99 ?

 

MVG  

 

  

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Dirk63 dan gaan we u een antwoord geven om u verder te helpen om toch aan uw nieuw toestel te geraken. 

Er zijn twee optie's aarom ziet u ook twee bedragen staan. 

Optie 1 : u heeft een Koala abonnement bij Orange op dit moment. U kan dan naar uw klantenzone gaan inloggen en naar tarief plan gaan ----> personal check up ---> abonnment wijzigen ----> kiezen welk terif plan u wil , dus met gsm of zonder gsm ----> keuze maken voor de samsung A6 met bijbehorend tarief plan ---> bevestigen en betalen -----> toestel wordt thuis geleverd. Voor deze optie krijgt u dus een abonnement met gsm gekoppeld en betaald u 49 euro voorschot en de rest van het openstaande bedrag zal maandelijks betaald worden in uw abonnement en heeft u een contract van 12 maanden. U kan ook naar een Orange shop gaan en dit voor u in orde laten maken dan heeft u wel meteen uw toestel , als ze voorradig zijn. 

Optie 2 : die 269 euro is het bedrag wat u meteen kan betalen voor de gsm. Deze koopt u dus aan en bent u niet gebonden aan een contract. U behoud uw huidige Koala abonnement en betaald enkel de abonnmentskost en het toestel is van u.

U kan die 49 euro zien als een soort van lening , want dat is het niet echt , en uw stukje wordt in het abonnement betaald. Als u het toestel los koopt is het meteen uw eigendom zonder afbetaling. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
patrick2
Wijze
Wijze

@Jerre moet ook niet kiezen huidig abonnement behouden. Je moet ook aanvinken dat van tarief plan wil wijzigen. 

Ook niet verder klikken want als u bevestigd wordt uw abonnement aangepast. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Zolang je niet op "bevestigen" klikt kun je altijd terug ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  er staat bevestigen bij elke stap, ben nu toch een stapje verder gegaan, na bevestigen tariefplan verschijnt dezelfde lijst high end smartphones.
De Galaxy A6(+) staat er niet tussen.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Besluit: als je de A6+ wil moet je hem ofwel contant kopen ofwel met een smartphone abonnement van 24 maanden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen