Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-01-19 13h03
Antwoorden: 18 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sedert enkele dagen hebben zowel mijn vriendin als mezelf problemen met sms’en te verzenden. Zowat geen enkel bericht levert af? Gsm al heropgestart en laatste updates gedaan maar geen succes. Imessage werkt ook niet altijd.
iemand nog problemen hiermee?
dolfijn abonnement en koala abonnement. Beide Iphone 5S.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
bedankt voor het snelle antwoord! Het is inderdaad dat nummer die tevoorschijn komt bij het oproepen van de sms centrale.
Mvg Korneel
oké super bedankt.
@Laurence2509 en zijn dat dan ook altijd dezelfde nummers waar u niet altijd naar kan verzenden. En heeft u de APN instellingen al eens nagekeken in de gsm ? Misschien ( zou niet moeten kunnen ) zijn de APN instellingen ergens aangepast.
hoe moeten die dan normaal staan de APN instellingen? En nee verschillend. @patrick2
hoe moeten die dan normaal staan de APN instellingen? En nee verschillend. @patrick2
Hallo @Laurence2509,
Vergeet niet om je medetribers te mentionneren door een "@" te plaatsen voor hun tribe-pseudoniem zodat ze de notificatie krijgen op het moment dat je hen antwoordt 🙂
Zo wordt het ook duidelijker voor je medetribers 🙂
Groetjes,
Nelson
@Korneel1990 heeft u de sms centrale ook al eens nagezien?
Voor een iphone controleerd u dat als volgt:
draai het volgende nummer zoals u eigenlijk een telefoonnummer zou draaien,
*#5005*7672# en druk op bellen , als u het volgende nummer ziet staan zou het in orde moeten zijn : +32495002530
Ziet u dit nummer niet staan ?
draai het volgende nummer :
**5005*7672*+32495002530# en druk op bellen , dan is de sms centrale opnieuw ingesteld , druk gewoon op sluiten.