annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sms/belwaarde omzetten in data

Topic gestart op: 26-10-19 19h02

Antwoorden: 10 antwoorden

TomRaemaekers
Ervaren verkenner

Sms/belwaarde omzetten in data

Ik had gezien dat het bij sommige providers mogelijk is maar bij orange nog niet. Is misschien wel een idee.... Zou zeker niet slecht zijn voor sommige gebruikers die dan nog meer gaan verbuiken van dat gene ze nodig hebben.... 😁😁

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
NelsonM
Orange-werknemer

Ik had gezien dat het bij sommige providers mogelijk is maar bij orange nog niet. Is misschien wel een idee.... Zou zeker niet slecht zijn voor sommige gebruikers die dan nog meer gaan verbuiken van dat gene ze nodig hebben.... 😁😁

Ugh @TomRaemaekers,

Ik geef je idee door aan de strategische geesten ! Wiet weet... 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@TomRaemaekers  bij Orange is het wel mogelijk om sms of belminuten om te zetten in data. Dit is bij de herlaadkaarten binnen Orange. Op de abonnementen is dit niet mogelijk maar dat is bij andere providers ook niet mogelijk. 

PROMO : Zet je belwaarde om in data

Voor jouw favoriete social media-apps *

5  belwaarde

=

10 GB data

31 dagen geldig.

*voor bepaalde mobiele applicaties
Facebook, Twitter, Pinterest, TikTok, Instagram, SnapChat, WhatsApp

Fun Pass Video

Voor jouw favoriete videostream-apps*

10  belwaarde

=

16 GB data

31 dagen geldig.

*voor bepaalde mobiele applicaties
 
Op deze manier kan een klant in totaal 20 GB data hebben op een herlaadkaart en dat elke maand opnieuw.
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomRaemaekers
Ervaren verkenner

Oké... Maar ik werk hier eigenlijk meer naar een gepersonaliseerd abonnement.... Snappie 😉😉

patrick2
Wijze
Wijze

@TomRaemaekers  ah u wil dus eigenlijk een abonnement hebben dat u naar eigen gebruik/verbruik kan indelen. Moest u de ene maand meer data nodig hebben terwijl dat op is dat u uw belminuten daarvoor kan inzetten. En moest u de belminuten op hebben dat u uw data kan inzetten als belminuten. Dat is misschien voor sommige een optie dus ik sta achter u optie. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen