Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-04-24 16h22
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb daarnet contact gehad met de klantendienst van Orange over het sociaal internetaanbod waarvoor ik sinds kort spijtig genoeg in aanmerking kom. Ze hebben mij verteld dat ze het niet meer aanbieden en toch staat het op hun website. Ik vind dit zeer misleidend en zeer spijtig dat ik na jarenlange trouwe klant te zijn nu voor een andere provider ga moeten kiezen. Hopelijk komt Orange op zijn beslissing terug. Klantenservice vind ik toch belangrijk en zeker in minder goede tijden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @vicky1975 ,
Het klopt inderdaad dat nieuwe of bestaande klanten geen aanspraak kunnen maken op het sociaal internetaanbod vermits Orange dit niet in het aanbod heeft (niet in Vlaanderen). Om eerlijk te zijn ben ik er ook niet echt een voorstander van. Mensen worden verplicht om een beperkt pakket te nemen voor een goedkopere prijs. Dit terwijl men vroeger een volwaardig pakket kon nemen en hierop korting kon krijgen. Nog een geluk dat bestaande klanten met een sociale korting hier (voorlopig) nog verder van kunnen genieten.
Wanneer je je informeert voor een sociaal internetaanbod, vergelijk heel goed wat je krijgt en wat je momenteel verbruikt. Zo weet ik bvb bij de gele vrienden dat je beperkt wordt tot 150Gb downloadvolume. Als je dan gaat streamen dan zal 150Gb heel nipt worden.
Tip: bekijk eens het Scarlet aanbod.
Op zich is het sociaal aanbod wel goed voor mensen die het niet breed hebben. Dit zal voor hen zorgen dat ze uiteindelijk wel toegang hebben tot het internet waar dit voor sommige vroeger niet betaalbaar was.
Het word zeker nog wel aangeboden enkel zijn per 1 maart 2024 de regels veranderd rond dit aanbod. Misschien dat je daarom niet in aanmerking komt voor dit aanbod.
Lees zeker eens onderstaande link en bekijk of je aan alle voorwaarden voldoet om hier voor in aanmerking te komen.
Ik weet dat de regels zijn veranderd en ik kom in aanmerking. Ik wil mijn bestaande love trio veranderen naar het sociaal internetaanbod maar Orange zegt dat ze het niet meer aanbieden ookal staat het op hun website.
Hey @vicky1975 ,
Het klopt inderdaad dat nieuwe of bestaande klanten geen aanspraak kunnen maken op het sociaal internetaanbod vermits Orange dit niet in het aanbod heeft (niet in Vlaanderen). Om eerlijk te zijn ben ik er ook niet echt een voorstander van. Mensen worden verplicht om een beperkt pakket te nemen voor een goedkopere prijs. Dit terwijl men vroeger een volwaardig pakket kon nemen en hierop korting kon krijgen. Nog een geluk dat bestaande klanten met een sociale korting hier (voorlopig) nog verder van kunnen genieten.
Wanneer je je informeert voor een sociaal internetaanbod, vergelijk heel goed wat je krijgt en wat je momenteel verbruikt. Zo weet ik bvb bij de gele vrienden dat je beperkt wordt tot 150Gb downloadvolume. Als je dan gaat streamen dan zal 150Gb heel nipt worden.
Tip: bekijk eens het Scarlet aanbod.
Op zich is het sociaal aanbod wel goed voor mensen die het niet breed hebben. Dit zal voor hen zorgen dat ze uiteindelijk wel toegang hebben tot het internet waar dit voor sommige vroeger niet betaalbaar was.
Ga eventueel eens langs in een Orange shop of stel je vraag eens via Facebook messenger als je daar een profiel hebt. Misschien gaan die je beter kunnen helpen.
Hier kunnen we niet heel veel doen aangezien hier geen klantendienst is.