Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-05-20 12h41
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij hebben 2 Koala-abonnementen en ik heb zonet een mail gekregen dat wij voor 1 euro per abonnement extra per maand kunnen overschakelen naar Go Intense-abonnementen, maar als ik de abonnementen wil wijzigen in de klantenzone geeft deze nog altijd 30 euro per abonnement aan en geen korting, hoe komt dit en hoelang krijgen we deze korting dan?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@AmberL korting krijg je wel en wordt berekend vanaf de nieuwe facturatie cyclus. Deze maand zie je dus de korting nog niet maar de maand erachter wel. Dus het komt in orde enkel dien je tot je volgende facturatie datum te wachten.
Die pomo van Go intense, is dat gewoon een abo mrt betere voorwaarden, of is de aankoop nieuwe smartphone verplicht?
@Leesah je bent nooit verplicht om daar iets aan te koppelen. Als je op dit moment een Love pakket hebt krijg je dus je Go Intense aan € 21 per maand dus je hebt € 9 korting die blijft. Of als je 2 x een gsm abonnement heb vanaf de Go Intense dan heb je die € 9 korting ook. Moest je er toch een gsm aan willen koppelen kan dat altijd maar is geen verplichting.
@AmberL korting krijg je wel en wordt berekend vanaf de nieuwe facturatie cyclus. Deze maand zie je dus de korting nog niet maar de maand erachter wel. Dus het komt in orde enkel dien je tot je volgende facturatie datum te wachten.
Hoelang blijft dit aanbod geldig? Bedoel daarmee tijds duur (3maand,6maand of jaar)? Of is deze aanpassing definitief aan dezelfde prijs tot herroeping abonnement?