annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vanwaar kosten buiten bundel op factuur?

Topic gestart op: 08-02-19 18h58

Antwoorden: 7 antwoorden

Toorp
Rekruut scout

Vanwaar kosten buiten bundel op factuur?

OPGELOST

Ik zie dat er op mijn volgende factuur €42,99 zal worden aangerekend voor aankoop via orange rekening. 

Als ik wil kijken naar details staat er niet bij waarvoor dit was. 

Hoe kan ik dit wel te weten komen?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Toorp als u nu dus deze periode kosten buiten bundel maakt en of heeft ziet u dat pas op uw volgende factuur. Dus op de moment dat uw aanrekening gesloten wordt.  Deze dagen komt u factuur dus zal de periode afgesloten zijn en dan pas ziet in de gedetaileerde factuur wat u gekocht heeft of welk nummer u gebeld heeft buiten de bundel om.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
NelsonM
Orange-werknemer

Kan U dan vertellen wie we moeten bellen? Gisteren met de helpdesk gebeld en daar kon men geen uitleg geven over die extra kosten buiten bundel.

Hallo @emana,

Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct:)

Groetjes,

Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@emanna  een kost buiten bundel kan bijvoorbeeld zijn een sms die gecrediteerd wordt. Stel u steekt een simkaart in een iphone , door de connectie die er wordt gemaakt met apple , door facetime en Imassege wordt daarvoor 40 cent in rekening gebracht. Maar bij Orange worden deze kosten eruit gehaald dus na een tijdje is dus de kost buiten bundel eruit. Het kan ook gaan door online aankopen maar het kan zijn dat de aankoop niet door gaat ook dan is de kosten buitenbundel eruit. Kosten buiten bundel is meer dan enkel een sms of een gesprek die gemaakt is. Online aankopen kan u ook betalen bij Google door betaling met de Orange factuur. Maar als de aankoop wordt geannuleerd zal de kost er ook af gaan. Vandaar dat het totale verbruik ervan pas na de facturatie periode , dus uw maand gebruik , echt gezien kan worden. Kosten buiten bundel zijn eigenlijk een moment opname die op dat moment zijn maar niet altijd definitief. Wel natuurlijk als u 5 uur bellen heeft en u zit daar al tien uur boven dat kan men perfect zien maar een klant  is daar ook meestal van op de hoogte want de belminuten balk is dan al lang vol.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Toorp

Als je niet voldoende details op uw factuur kunt vinden is de enige andere mogelijke bron de klantendienst. Bereikbaar via telefoon op 5000 , facebook en twitter. Of in een shop.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen