Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-19 18h58
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zie dat er op mijn volgende factuur €42,99 zal worden aangerekend voor aankoop via orange rekening.
Als ik wil kijken naar details staat er niet bij waarvoor dit was.
Hoe kan ik dit wel te weten komen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Toorp als u nu dus deze periode kosten buiten bundel maakt en of heeft ziet u dat pas op uw volgende factuur. Dus op de moment dat uw aanrekening gesloten wordt. Deze dagen komt u factuur dus zal de periode afgesloten zijn en dan pas ziet in de gedetaileerde factuur wat u gekocht heeft of welk nummer u gebeld heeft buiten de bundel om.
Kan U dan vertellen wie we moeten bellen? Gisteren met de helpdesk gebeld en daar kon men geen uitleg geven over die extra kosten buiten bundel.
Hallo @emana,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct:)
Groetjes,
Nelson
@emanna een kost buiten bundel kan bijvoorbeeld zijn een sms die gecrediteerd wordt. Stel u steekt een simkaart in een iphone , door de connectie die er wordt gemaakt met apple , door facetime en Imassege wordt daarvoor 40 cent in rekening gebracht. Maar bij Orange worden deze kosten eruit gehaald dus na een tijdje is dus de kost buiten bundel eruit. Het kan ook gaan door online aankopen maar het kan zijn dat de aankoop niet door gaat ook dan is de kosten buitenbundel eruit. Kosten buiten bundel is meer dan enkel een sms of een gesprek die gemaakt is. Online aankopen kan u ook betalen bij Google door betaling met de Orange factuur. Maar als de aankoop wordt geannuleerd zal de kost er ook af gaan. Vandaar dat het totale verbruik ervan pas na de facturatie periode , dus uw maand gebruik , echt gezien kan worden. Kosten buiten bundel zijn eigenlijk een moment opname die op dat moment zijn maar niet altijd definitief. Wel natuurlijk als u 5 uur bellen heeft en u zit daar al tien uur boven dat kan men perfect zien maar een klant is daar ook meestal van op de hoogte want de belminuten balk is dan al lang vol.
Als je niet voldoende details op uw factuur kunt vinden is de enige andere mogelijke bron de klantendienst. Bereikbaar via telefoon op 5000 , facebook en twitter. Of in een shop.