Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-18 01h07
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op de app van my orange staat mijn surfvolume en mijn buiten de bundel surf volume. Weet iemand het verschil hiertussen?
alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Uw surfvolume is het volume mobiele data dat inbegrepen is in uw abonnement.
Uw surfvolume buiten bundel is het volume of bedrag dat u aan mobiele data hebt gebruikt buiten uw abonnement.
Bijvoorbeeld: U hebt een Dolfijn abonnement, u krijgt dan van Orange 1,5GB mobiele data per maand aan surfvolume. Uw eerste teller meet dan uw verbruikte mobiele data binnen deze 1,5GB. Indien u deze 1,5GB hebt overschreven, zal de tweede teller (surfvolume buiten bundel) beginnen met lopen. Dit zodat je kan zien hoeveel je ga moeten bijbetalen wanneer je buiten uw bundel surft.
de antw is niet 100% correct ! ook als je uw 1.5 gb niet is opgebruikt wordt er buiten bundel gerekend
door gewoon een opdate op uw iphone en je hebt prijs!!
enz, ik moet eerlijk zijn toen ik bij telenet was heb ik nooit een buiten bundel moeten
betalen, natuurlijk voor speciale nummers moet men altijd betalen maar dat weet iedereen
grtj.
Yona vroeg wat het verschil was tussen normale surfvolume en surfvolume buiten de bundel. Speciale nummers of updates hebben niets met het surfvolume buiten de bundel te maken. Dit komt dan gewoon bij het bedrag buiten bundel (niet bij surfvolume buiten bundel). Dat zijn twee verschillende gegevens
Updates worden toch gewoon meegeteld als data verbruik. Daarom wordt aangeraden updates te doen als ge wifi verbinding hebt.
Als ge uw updates uitvoert terwijl ge verbonden zijt via 4G gaat die hele trafiek gewoon van uw tegoed af en kunt ge dus inderdaad verbruik buiten bundel aangerekend krijgen.