Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-10-19 21h56
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb sinds woensdag een Huawei p30 pro op afbetaling genomen samen met het koala abonnement van 20€. Vanmorgen stond er bovenaan in my orange 0 dagen over en tarief €20. Vanmiddag is het verbruik gereset (behalve mobiele data) , staat er: nog 30 dagen over en tarief 25€?
En betaal ik dan voor die 1e week ook 20€?
En mij werd nooit verteld dat het abo 25 ging kosten.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb je goed alles gelezen? Staat er niet ergens bij de opties een korting van € 5 zodat het uiteindelijk toch "maar" € 20 kost?
Ik heb dit zelf ook zo gehad, dus het komt voor. Mijn madam eveneens.
Heb je goed alles gelezen? Staat er niet ergens bij de opties een korting van € 5 zodat het uiteindelijk toch "maar" € 20 kost?
@Cdt24801 schreef:Heb je goed alles gelezen? Staat er niet ergens bij de opties een korting van € 5 zodat het uiteindelijk toch "maar" € 20 kost?
Wel vreemd dat er vanmorgen helemaal bevenaan 20€ stond (zie screenshot) en bij de optie limited edition staat er idd dat ik 'm voor 20€ heb. Bedankt voor het snelle antwoord!
En wat die eerste week betreft: geen paniek, dat wordt uiteindelijk altijd correct verrekend. Je zal nooit de volle pot van een maandbedrag betalen voor slechts één week.
Moest het toch zo op uw rekening staan zal dat vanzelf op de volgende factuur rechtgezet worden.