annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zomaar tariefwijziging koala?

Topic gestart op: 15-10-19 21h56

Antwoorden: 4 antwoorden

BhoFF
Aspirant verkenner

Zomaar tariefwijziging koala?

OPGELOST

Ik heb sinds woensdag een Huawei p30 pro op afbetaling genomen samen met het koala abonnement van 20€. Vanmorgen stond er bovenaan in my orange 0 dagen over en tarief €20. Vanmiddag is het verbruik gereset (behalve mobiele data) , staat er: nog 30 dagen over en tarief 25€?

En betaal ik dan voor die 1e week ook 20€?

En mij werd nooit verteld dat het abo 25 ging kosten.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@BhoFF 

Heb je goed alles gelezen? Staat er niet ergens bij de opties een korting van € 5 zodat het uiteindelijk toch "maar" € 20 kost?

Ik heb dit zelf ook zo gehad, dus het komt voor. Mijn madam eveneens.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@BhoFF 

Heb je goed alles gelezen? Staat er niet ergens bij de opties een korting van € 5 zodat het uiteindelijk toch "maar" € 20 kost?

Ik heb dit zelf ook zo gehad, dus het komt voor. Mijn madam eveneens.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


BhoFF
Aspirant verkenner


@Cdt24801  schreef:

@BhoFF 

Heb je goed alles gelezen? Staat er niet ergens bij de opties een korting van € 5 zodat het uiteindelijk toch "maar" € 20 kost?

Ik heb dit zelf ook zo gehad, dus het komt voor. Mijn madam eveneens.


Wel vreemd dat er vanmorgen helemaal bevenaan 20€ stond (zie screenshot) en bij de optie limited edition staat er idd dat ik 'm voor 20€ heb. Bedankt voor het snelle antwoord!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@BhoFF 

Da's graag gedaan hé. Daarvoor zijn we hier, om ervaringen en kennis uit te wisslen om lotgenoten te helpen Man Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@BhoFF 

En wat die eerste week betreft: geen paniek, dat wordt uiteindelijk altijd correct verrekend. Je zal nooit de volle pot van een maandbedrag betalen voor slechts één week.

Moest het toch zo op uw rekening staan zal dat vanzelf op de volgende factuur rechtgezet worden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen