- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
minder betalen als nieuwe klant dan als oude klant
Ik heb dus een vraagje,
hoe komt het dat ik als klant van +-8jaar 82euro betaal (voor standaard internet, orangeTV en 1 go plus abbonnement) terwijl ik via de website kijk naar de kosten maar uit kom op 75euro?
Ik was aan het kijken voor internet boost optie (15euro meer) te nemen maar ik betaal daar blijkbaar al 7euro van precies?
alvast bedankt voor jullie tijd
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als ik even reken
40 (internet) + 19 (TV) = 59 EUR
Rest: 82 - 59 = 23 voor je Go Plus.
normaal zou je Go Plus aan 16 EUR moeten zijn, want je krijgt korting bij een Trio Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange | Orange België
Dat je ze niet krijgt kan twee redenen hebben, denk ik
(1) De GO plus staat niet op dezelfde factuur (ander klantnummer)
(2) Je bent zelfstandig - in dat geval telt de korting (23 >> 16) niet. Verder telt de korting ook niet moest je een Go Intense of Go Extreme hebben
Als je de boost van 15 EUR activeert, krijg je de korting van 7 EUR op de Go Plus Korting voor zelfstandigen : Go Plus in een LOVE p... - Tribe (orange.be)
Kunt ook alles overzetten naar particulier (ie zonder BTW nummer), dan krijg je die 7 EUR korting ook. Nadeel is dan dat je geen recht op aftrek hebt voor de BTW
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hey Gregory,
Ik heb de factuur eens nagekeken en het is inderdaad op het goplus dat ik meer betaal.
Ik heb vroeger inderdaad een zelfstandige factuur gehad, maar dit heb ik een 2jaar geleden laten omzetten naar een gewoon. Wss dat het daar fout is gegaan.
Ik zal is met de klantendienst bellen.
Nog een klein vraagje nu ik hier toch ben 🫣 krijg je soms ook een nieuwe modem als je internetboost neemt? Aangezien die van ons toch al een leeftijd heeft en ik deze regelmatig is van het stopcontact moet nemen omdat ik merk dat t internet hapert (kabel) en daarna bolt die weer goed.
Alvast bedankt allemaal voor jullie tijd!
Mvg Nick
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Voor zover ik kan zien krijg je de nieuwe modem als de huidige de boost niet aan kan
- 400 Mbps
- nee als een Siligence hebt (Siligence kan de 400 Mbps aan)
- Ja als je een Compal modem hebt
- 1 GBit
- ja, altijd want noch Compal, noch Siligence kunnen die snelheid aan
Let op: boost 400 Mbps = 15 EUR/maand, boost 1 Gbit = 25 EUR/maand
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@GstNick een goedemorgen,
dat gebeurd overal, is ook om nieuwe klanten te lokken.
Je kan inderdaad contact opnemen met de klantendienst op nr 5000
Of via FB-Messenger een bercihtje doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Of het iets uithaalt géén idee de prijzen zijn ook omhoog gegaan in januari.
Succes.
