Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-24 21h22
Antwoorden: 4 antwoorden
Bij het overschakelen naar een nieuwe telefoon probeer ik mijn fysieke simkaart om te zetten naar een E-Sim. Dit zou via de app moeten gaan en heb ik in het verleden ook al in orde gekregen echter lukt het nu voor één of andere reden niet.
Telkens als ik via de app wil overschakelen krijg ik een melding dat ik wifi moet uitzetten en via mobiele data verder moet. Als ik dit opnieuw doe werkt dit nogsteeds niet. Zowel niet via wifi als via mobiele data.
In de winkel werd mij meegedeeld dat ze dit niet konden doen via een QR-code omdat het een herlaadkaart was.
Graag wil ik hier een oplossing voor vinden om toch de app te laten werken…
App afzetten, mobile data aan en app opene'
Bedankt Brahim maar dit werkt jammergenoeg niet!
Zo ver ik me weet te herinneren werkt de E-sim enkel als je een abonnement hebt dus niet met een herlaadkaart.
De shop heeft je eigenlijk het antwoord al gegeven , zij kunnen je QR code niet maken want het is een herlaadkaart en via de app is het hetzelfde , het is geen abonnement.
Dag Patrick
Bedankt voor je feedback! 🙂
Jammer dat dit dan niet duidelijk vermeld wordt op de app en ik hier gewoon een melding van krijg dat dit komt doordat ik zogezegd niet verbonden ben met het datanetwerk…
Vreemd ook dat dit bij mijn vorige telefoon (ook een iPhone met zelfde technologie) met exact de zelfde herlaadkaart wel werkte en dit nu plots niet meer werkt zonder dat iemand van Orange me hier een uitleg over kan geven.
Zeer verwarrend alleszins…