annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E-sim werkt niet

Topic gestart op: 07-07-20 09h50

Antwoorden: 3 antwoorden

Goedleven52
Gewaardeerd verkenner

E-sim werkt niet

Mijn relaas en nog steeds zonder antwoord.

In chronologie doe ik een uiteenzetting van mijn relaas bij de verwelkoming bij Orange,  gekoppeld nog steeds aan mijn huidig probleem
  • Ongeveer een maand geleden kom ik van Telenet over naar Orange
  • Neem via internet abonnement en alles verloopt perfect
  • Wil Esim aanschaffen maar daar loop het fout.
  • Neem contact op met orange en verwijst mij door naar mijn dichtst bijzijnde winkel Sint-Nikaas schopping center.
  • Na 1u30 aanschrijven en wachten vertellen ze mij dat ik contact moet opnemen met Brussel en dat deze alles zullen regelen.
  • Na ongeveer 20 telefoontjes en meer dan 7 uur telefoongesprekken stuurt men mij terug naar dezelfde winkel in Sint. Niklaas shopping.
  • Na 1u20 aanschrijven geen ze mij de QR code scan deze in en werkt niet? Ze vertellen mij dat ik opnieuw contact moet opnemen met Brussel .
  • Na ongeveer 2 uur bellen met Brussel. Zij houden voet bij stuk ik moet terug naar de shop. 
  • Ik voor de derde maal naar de shop 15 minuten aanschuiven, Krijg nieuwe QR code scan deze opnieuw in. 
  • De installatie verloopt vlekkeloos , toestel herkend het nummer onmiddellijk, geeft alle instellingen correct weer, , geeft geen enkele foutmelding , MAAR maakt  geen verbindingen het mobile netwerk. Ik maak de jongens er op attend dat het niet werkt,  het nummer wordt herkend  maar het niet werkt . IK vraag om mij te helpen maar ze verwijzen mij terug door naar Brussel. Ik wordt dan met zachte dwang naar de uitgang verwezen. 
  • Na ongeveer 1u30 bellen met Brussel moet ik terug naar de shop.  Wordt een beetje ongeduldig en vraag een beetje onbeleefd wie van beide liegt. Uiteindelijk legt men telefoon in. 
  • Bel opnieuw en verteld mij dat ik terug moet naar de shop. 
  • Ik heb ook een fysieke simkaart gekregen en deze werkt wel!!!! Maar ik moet nu 2 toestellen gebruiken. Heb iPhone SE2de generatie! Wil maar 1 toestel gebruiken . 
 
Aangezien dat Orange mij niet kan helpen of wil helpen, Vraag ik aan Orange of ze mij kunnen doorverwijzen naar een organisatie welke het voor hun kan oplossen.
 
Moet ik het  beter aankaarten in de sociale media, facebook, linkedin, de inspecteur, Vlaamse gemeenschap zodat de directie ervan overtuigd geraakt dat deze manier van service  niet de juiste methode is.
 
Voor alle duidelijkheid, ik zoek niet de aandacht maar wil wel een oplossing. Ondertussen betaal ik wel mijn abonnement voor iets dat niet werkt, strafbaar,  Maakt u misleidende reclame op jullie website voor iets dat niet werkt. 
 
Als ik het op de sociale media gooi is het enkel om andere gebruikers te beschermen voor deze praktijken.
 
Aanbeveling zou de reviews eens lezen van de shop in Sint-Niklaas.
 
Indien ik uiterlijk vrijdag 3 juli geen antwoord  heb, voel ik mij verplicht  om verder stappen te ondernemen. Kijk uit naar een positief antwoord 

 

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Goedleven52  schreef:

Mijn relaas en nog steeds zonder antwoord.

In chronologie doe ik een uiteenzetting van mijn relaas bij de verwelkoming bij Orange,  gekoppeld nog steeds aan mijn huidig probleem
  • Ongeveer een maand geleden kom ik van Telenet over naar Orange
  • Neem via internet abonnement en alles verloopt perfect
  • Wil Esim aanschaffen maar daar loop het fout.
  • Neem contact op met orange en verwijst mij door naar mijn dichtst bijzijnde winkel Sint-Nikaas schopping center.
  • Na 1u30 aanschrijven en wachten vertellen ze mij dat ik contact moet opnemen met Brussel en dat deze alles zullen regelen.
  • Na ongeveer 20 telefoontjes en meer dan 7 uur telefoongesprekken stuurt men mij terug naar dezelfde winkel in Sint. Niklaas shopping.
  • Na 1u20 aanschrijven geen ze mij de QR code scan deze in en werkt niet? Ze vertellen mij dat ik opnieuw contact moet opnemen met Brussel .
  • Na ongeveer 2 uur bellen met Brussel. Zij houden voet bij stuk ik moet terug naar de shop. 
  • Ik voor de derde maal naar de shop 15 minuten aanschuiven, Krijg nieuwe QR code scan deze opnieuw in. 
  • De installatie verloopt vlekkeloos , toestel herkend het nummer onmiddellijk, geeft alle instellingen correct weer, , geeft geen enkele foutmelding , MAAR maakt  geen verbindingen het mobile netwerk. Ik maak de jongens er op attend dat het niet werkt,  het nummer wordt herkend  maar het niet werkt . IK vraag om mij te helpen maar ze verwijzen mij terug door naar Brussel. Ik wordt dan met zachte dwang naar de uitgang verwezen. 
  • Na ongeveer 1u30 bellen met Brussel moet ik terug naar de shop.  Wordt een beetje ongeduldig en vraag een beetje onbeleefd wie van beide liegt. Uiteindelijk legt men telefoon in. 
  • Bel opnieuw en verteld mij dat ik terug moet naar de shop. 
  • Ik heb ook een fysieke simkaart gekregen en deze werkt wel!!!! Maar ik moet nu 2 toestellen gebruiken. Heb iPhone SE2de generatie! Wil maar 1 toestel gebruiken . 
 
Aangezien dat Orange mij niet kan helpen of wil helpen, Vraag ik aan Orange of ze mij kunnen doorverwijzen naar een organisatie welke het voor hun kan oplossen.
 
Moet ik het  beter aankaarten in de sociale media, facebook, linkedin, de inspecteur, Vlaamse gemeenschap zodat de directie ervan overtuigd geraakt dat deze manier van service  niet de juiste methode is.
 
Voor alle duidelijkheid, ik zoek niet de aandacht maar wil wel een oplossing. Ondertussen betaal ik wel mijn abonnement voor iets dat niet werkt, strafbaar,  Maakt u misleidende reclame op jullie website voor iets dat niet werkt. 
 
Als ik het op de sociale media gooi is het enkel om andere gebruikers te beschermen voor deze praktijken.
 
Aanbeveling zou de reviews eens lezen van de shop in Sint-Niklaas.
 
Indien ik uiterlijk vrijdag 3 juli geen antwoord  heb, voel ik mij verplicht  om verder stappen te ondernemen. Kijk uit naar een positief antwoord 

 


Ugh @Goedleven52,

Jammer genoeg word je moeilijk op afstand geholpen aangezien de e-sim enkel via de shop kan geactiveerd worden. Hopelijk vind je nog hulp via onze esimFAQ.

Momenteel is het heel druk voor de klantendienst, daardoor is de wachttijd langer dan gepland. Maar je krijgt wel een antwoord hoor. Wat betreft de esim moet het specifiek in de shop, in een concept store (in Antwerpen of Brussel bijvoorbeeld) hebben ze misschien meer toegangen om je te helpen.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

beste @Goedleven52 ,

Waarschijnlijk heeft men enkel de e-sim gegenereerd mar is deze nog niet actief.

Best achter een nieuwe QR code gaan en dan moet men deze ter plaatse activeren, net zoals men een nieuwe fysieke sim moet activeren door een simkaart vernieuwing.

Wat je ook kan doen is de simkaart nummer op de QR code (onder de barcode) doorgeven via de klantendienst om deze te activeren.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Goedleven52  goedemorgen, dit is echt spijtig om te lezen.

Maar we zagen liever dat jij, je eigen problemen, in

het topic plaats waarmee je begonnen bent, zo loopt hier alles door elkaar

en wordt het misschien over het hoofd gezien.

Vind je het niet meer, Kijk dan hier meer. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen