annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim terugzetten naar oude simkaart

Topic gestart op: 15-12-21 17h11

Antwoorden: 3 antwoorden

Jelle1983
Ervaren verkenner

Esim terugzetten naar oude simkaart

OPGELOST

Ik heb om te proberen eens de E sim van mijn apple XS max geactiveerd. Het is toch niet wat ik er van verwacht had en zou graag terug gaan naar een oud fysiek simkaartje. Ik heb een nieuw simkaartje aangevraagd maar ik krijg deze niet geactiveerd op de Orange website. Is dit normaal? Kan ik terug gaan naar een fysiek kaartje? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @Jelle1983 ,

Kom langs in de winkel, voor ons is dit gewoon een simswap zoals fysiek -> fysiek. maar dan E-sim -> fysiek.

Zeker wel de ID kaart meenemen en het contract staat ook op uw naam? Indien dit niet het geval is kunnen we de simkaart wel meegeven maar zal de eigenaar het moeten activeren via de klantendienst.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
TomB
Orange-werknemer

Beste @Jelle1983 ,

Kom langs in de winkel, voor ons is dit gewoon een simswap zoals fysiek -> fysiek. maar dan E-sim -> fysiek.

Zeker wel de ID kaart meenemen en het contract staat ook op uw naam? Indien dit niet het geval is kunnen we de simkaart wel meegeven maar zal de eigenaar het moeten activeren via de klantendienst.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Jelle1983
Ervaren verkenner

Bedankt voor de reactie. Ik heb ondertussen een nieuwe simkaart.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb zelf geen E-Sim maar ik vermoed toch dat dit zou moeten kunnen. Ik zie zo meteen geen reden waarom dit niet zou gaan.

Best eens langsgaan in een shop en/of de vraag eens stellen via messenger.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen